Saturday, April 28, 2012

BERSIH 3.0 : Suasana Hambar Di Dataran Merdeka

9:30 AM: Sekitar hadapan Dataran Merdeka... Lebih kurang 300 peserta yang turun... tiada apa-apa yang menarik.. yang ada hanya laungan, jeritan, maki hamun, perasaan marah yang tidak memberi apa-apa makna...

"Reformasi" "Reformasi" tah apa yang nak di reformasikanya! tak kala ini pemimpin mereka sedang sedap bersarapan di hotel mewah dan ada kemungkinan ada diantara pemimpin mereka masih tidur lagi agaknya... Apa Celop Toq!

Inikah budaya rakyat Malaysia? Gambar ini menceritakan seribu cerita...

Foto by Bro Jinggo













4 comments:

Anonymous said...

YA ALLAH MALAYSIA DAH AMAN KASI KUCAR KACIR..KENAPA MELAYU IKUT TELUNJUK ORG INDIA NI??SUBHANALLAH..HARAP2 HUJAN PETANG NI!!!LEBAT SELEBAT-LEBAT NYE..PETIR!LAGI BAGUS..MELAYU SEMUA TAK ADA AKAL DAH..XPIKIR APE AKAN JADI KALAU BANGSA LAIN TAKLUK..

Anonymous said...

Anon 09:53,

Kerana bagi mereka perjuangan Ambiga itu lebih mulia dari perjuangan Dato Hasan Ali menentang mutrad dan membela aqidah.

Adakah lagi masa depan untuk kita orang Melayu berugama Islam ?

Moga ALLAH Memberi Rahmat dan Petunjuk kepada semua umat Islam Malaysia dimana sebenarnya perjuangan Islam itu. Yang pasti bukan pada parti politik.

AMIN.

Anonymous said...

Semoga Allah memberi rahmat dan perlindungan kepada seluruh umat Islam yang mahukan keamanan...Amin Ya Allah....

Anonymous said...

BETINA KELING PARIA KEPUNDEK HARAMJADAH...BERAK TAK CEBOK...KENCING TAK BASUH...PESERTA2 BAHLOL MANGKOK AYON DEMO BERSIHkanSHIT 3.0...JANGAN HANYA DUDUK BANTAH JER...LAKSANAKAN TUGASAN SUCU MURNI MEMBERSIHKAN BONTOT AMBABIGAGAK YG BAKAL MELEPASKAN BOM GAS BERACUN...BERSIHkanSHIT 3.0....SHIT SHIT SHIT