Wednesday, April 18, 2012

Biro Pemuda UMNO Malaysia Ziarah & Bantu Bob Kuman...

Pemuda prihatin...


Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Malaysia Saudara Jamawi Jaafar hari ini menziarahi Bob Kuman pelakon komedi yang kini berhadapan dengan masalah kesihatan yang semakin teruk.


Sebelum menziarah Bob Kuman Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Malaysia terlebih dahulu menziarah balu kepada Nasir P.Ramlee yang turut mengalami masalah ekoran rumah kediamannya bakal dilelong kerana kegagalan menjelaskan tunggakkan cukai pintu.


Selain Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO yang diwakili Jamawi Jaafar, Zed Zaidi serta Adam AF turut hadir menghulurkan sumbangan untuk meringankan beban yang dihadapi oleh Bob Kuman.


Alhamdullilah Pemuda UMNO menghulurkan sumbangan tanpa perlu mengemukakan pelbagai soalan berunsurkan politik sebagaimana qoute dari artikel Mazidul Akhmal Sidek :


Saya telah menelefon Bob sebelum jam 12 tengah malam tadi dan dia akan menghubungi institusi kewangan terbabit awal pagi ini untuk memohon akaun terbabit diaktifkan kembali. Sebaik akaun itu aktif semula, saya akan memaklumkan kepada semua pembaca melalui blog ini. 


Rakan saya, Razali bertindak menjawab pelbagai panggilan dan menjawab banyak soalan orang ramai berkata. 
"Bro, orang tadi telefon dan bertanya, awak dari cawangan PAS mana?,"ujarnya.


"Katakan kepada dia, kita bukan membantu orang berasaskan kepartian. Bob, kawan," balas saya. Kami berdua kemudian tersenyum.


Berita terdahulu Biro Pemuda UMNO Malaysia ziarah balu Nasir P.Ramlee selanjutnya layari http://yuseriyusoff.blogspot.com

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: