Sunday, April 14, 2013

#PRU13 #BN4Rembau - Sekitar Pelancaran Jentera BN Rembau Most Wanted!


Pelancaran jentera Pemuda BN Rembau yang dilancarkan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan, di Dewan Orang Ramai Rantau, hari ini berlansung dengan punuh semangat juang!

Semangat yang ditunjukkan oleh Pemuda BN Rembau ini bikin puak pembangkang berasa gerun untuk meletakkan calon mereka di Parlimen Rembau! Selain dari mempertahankan Kawasan Parlimen Rembau dan DUN yang dimenanggi pada PRU12 yang lalu, Pemuda BN Rembau bernekat untuk merampas semula kerusi DUN Paroi yang ditawan oleh puak pembangkang!

Sedang aku membuat posting ini bergema laungan Hidup BN! hidup BN! Hidup BN!













6 comments:

Anonymous said...

anak2 muda semua,dia kenal kau masa pru aja,lepas tu dia senang lenang dgn harta lanunan nya,kau semua juga melopong..jangan jadi bodoh!!!!!

Anonymous said...

anak2 muda pon pandai gak sekarang ni...umno bagi dia ambik...tapi pangkah tetap ke PR...bukan guna duit dia pon...guna duit RAKYAT jugak...kahkahkah

Anonymous said...

cakap sorang2 utk sedapkan hati ke bro.. kasiannn.. muhahahhaaaaa

hidup BN 10x

Anonymous said...

Anak muda pun x bodo... Anak muda boleh menilai yg mana terbaik utk mereka! PRU 13 menyaksikan tsunami buat pakatan! Hidup BN!

Anonymous said...

Yg awal tu ckp ikut sedap mulut ko utk sedapkan ht ko yek. Kasihannnn

Anonymous said...

hahaha Anon 7:07 setuju benar wakakakaka tiada perkataan yg sesuai untuk mengambarkanya.......I Ulang, Kasihannnnnn... untuk sedapkan hatikah bro hahahah