Tuesday, August 16, 2011

[video inside] MyKad Mismah : KDN, SKMM Wajib Ambil Tindakan Tegas Pembohongan Laman Web


Mismah menafikan dakwaan Pakatan Rakyat bahawa status Kad Pengenalan biru yang diperolehi beliau adalah tidak sah di sisi undang-undang, seperti yang di war-warkan oleh Puak Pembangkang...

Terdahulu puak pembangkang mendakwa Mismah memiliki Kad penduduk tetap mendapat taraf kewarganegaraan dalam tempoh empat jam.

 
Diharap Kementerian Dalan Negeri (KDN) dan Suruhanjaya Komunikasi Malaysia (SKMM) mengambil tindakan tegas terhadap portal berita pro pembangkang kerana sering menyiarkan berita yang mengelirukan rakyat.

Perkara ini juga bukanlah pertama kali, malah sering dilakukan termasuk membuat spekulasi untuk menimbulkan perasaan benci rakyat kepada kerajaan.

Perkara ini diputar belitkan, kerana mereka mempunyai niat tidak baik, sebab itu KDN dan SKMM perlu mengambil tindakan yang serius supaya menajadi pengajaran kepada mereka yang sering menabur fitnah.

3 comments:

Anonymous said...

Ini bermakna PR ketandusan peluru... jd berhati2lah dgn dakyah penipuan PR! PR sudah tidak relevan lg...

slurpking said...

mangkok....BN sdg gadai negara dan km kta PR ketandusan!!...xknla mangkuk yng lebih bodoh!!

Anonymous said...

2 juta lagi pengundi hantu didaftarkan dgn Biometrik, kad pengenalan sekarang ditukarkan dlm masa 1 minit ...janji sokong BN (Barua Najib)rakyat msia sekarang 12juta. Aneh gambar diatas mudah sangat ditukar dari mausatin kpd tetap