POLITIK HARIAN: Awek Naik Motor Hanya Pakai Seluar Dalam - Ajaran Siapa Ni? #marxsabu

Thursday, September 22, 2011

Awek Naik Motor Hanya Pakai Seluar Dalam - Ajaran Siapa Ni? #marxsabu



Selepas menonton klip video phone seks Mat Sabu di bilik 121, kedua-dua pasangan ini keluar bersiar-siar menaiki motosikal kapcai dimana aweknya hanya memakai seluar dalam sahaja.

Inilah akibatnya apabila pengaruh seks yang di bawa oleh pemimpin Pakatan Pembangkang yang tiada sempadannya. Kena tangkap khalwat pun boleh lepas, ada bukti rakam video, CCTV pula tak boleh pakai...

Agak-agaknya kalau ada video pasangan ini melakukan persetubuhan, boleh pakai tak video tu?

Zaman sekarang semuanya tutup sebelah mata je bro.... ha.. ini lah padahnya...

Kejadian dipercaya berlaku di Kajang, Selangor.. Tempat Menteri Besar siapa tu?

Fikir-fikirkanlah....

6 comments:

ISAC said...

Sib baik pakai jugak!!! Kalau X pakai langsung???

Tapi cite pasal selur dalam... Pakai kat luar atau kat dalam.... Kira pakai jugak...

Nak bagi tajuk lagi gempak...

"Awek naik motor hanya berseluar dalam". Sure banyak visitors datang... :)

Anonymous said...

Lari dr kena cekup... X smpt pakai seluar kot?

Anonymous said...

Nampak macam skirtnya tu sengaja diangkat keparas pinggang,bukan tak pakai kain.

Anonymous said...

Kesian...ibu malang manalah yang melahirkan anak macam ni???

midonz said...

Confirm traffic mencanak2

Anonymous said...

"Awek Naik Motor Hanya Hanya Pakai Seluar Dalam-Ajaran Siapa Ni ?"Menurut polis individu yang melakukan perbuatan tersebut selalunya seorang yang suka menunjuk-nunjuk atau mencari perhatian.Kalau pehanya atau pinggulnya penuh dengan kurap,panau,sengkela atau kudis buta,sudah tentu dia tak kan buat begitu.Klu sdra masih hidup 50/60 thn lagi berjumpa orang sama,sdra akan fikir dia akan berkelakuan sedemikian?Dalam Islam,orang yang mengaibkan seseorang pasti neraka lah tempatnya.Sepatutnya kalau sdra yang tengok,tolong beritahu dia,besar pahalanya."Ajaran Siapa Ni"Sebenarnya kalau kita matang dalam berfikir,hidup penuh pengalaman,ilmu penuh didada(klu bulu penuh didada tak masuk kira)banyak kerja,sikit cakap,tidak prejudis,berintergriti-Kita akan faham bahawa tidak ada orang yang boleh merubah diri sendiri kecuali orang itu sendiri.Sikap/peel ni bukanlah disuruh/diajar sesiapa,tetapi lebih kepada kehendak naluri dan pengaruh globalisasi.Kenapa nak salahkan pemimpin masyarakat ?-Undang-Undang Syariah,Undang-Undang Sivil dengan jelas menggariskan peraturan,yang mana boleh,yang mana tidak.Habis tu bersepah jalang dari China dipanjat orang Islam,beribu orang Islam beli empat nombor ekor,berjudi di CC,sekim cepat kaya,berjudi di pusat game,makan rasuah,seludup manusia,jual dadah,keldai dadah dan macam-macam lagi,"orang lain makan nangka,orang lain kena getah"Hal mcm ni pun pemimpin dipersalahkan.. beratlah.Kena ada seorang pemimpin untuk seorang rakyat mungkin boleh..Klu nak komen guna otak dikepala,klu nak glamor jadi artis,klu tak faham tanya,klu tak tahu diam.Sendiri mau fikir..