Thursday, September 22, 2011

Eskay, Sahkan Video Seks Terbaru Anwar Di Thailand Ada...


Where Was Anwar On 12 - 13 January 2011?

Temuramah Agendadaily bersama trio Datuk T:

Betulkah ada klip baru yang sensasi itu dan apa peranan trio Datuk T ?

Tan Sri Rahim Thamby Chik yang dianggap sebagai bos trio berkenaan steady saja ketika dijolok soalan ini sewaktu ditemui Agendadaily di majlis rumah terbuka Risda di Jalan Ampang,Kuala Lumpur petang Rabu.

Pengerusi Risda ini memberi kesimpulan berikut tentang isu yang menarik perhatian ramai ini.

Katanya mereka bertiga – selain beliau,Datuk Eskay dan Datuk Shuib Lazim – sudah selesaikan ‘ jalankan tugas’ dengan membuat pendedahan tentang klip video seks yang pertama dulu.

“Kami ibarat lilin yang membakar diri membuat pendedahan itu semata-mata untuk menyedarkan rakyat negara ini tentang siapa Anwar.Kami sudah didakwa dan dihukum di mahkamah kerana tayang video itu,”katanya.

Bagi Rahim ia satu ‘tugas nasional’ dan setakat itu saja peranan mereka bertiga ‘secara rasmi’.

Katanya apa jua pendedahan baru tidak melibatkan mereka sebagai ‘ Datuk T’.

“Siapa tahu mungkin ada pihak-pihak lain yang ada simpan bukti-bukti baru tentang Anwar.Itu saya tak tahu lah.Terpulang kepada mereka kalau nak buat pendedahan atau apa.

“Kami tidak lagi akan tampil macam dulu tayang apa-apa.Tugas kami sudah selesai.Terserah kepada orangramai menilai sendiri,”tambahnya.

Rahim menegaskan beliau sendiri tidak tahu menahu siapa yang mendedahkan klip CCTV di apartmen itu.

“Apapun bagi saya klip itu adalah pelengkap pendedahan kami tentang video seks Anwar.Ia menunjukkan detik dan ketika mereka naik dan turun apartmen berkenaan.Rentetan masa juga selari dengan waktu klip video seks,”ujarnya.

Beliau harap klip CCTV itu akan membuka mata dan menyedarkan mereka yang masih meragui kesahihan pendedahan mereka.

Rahim berkata beliau tidak dapat bayangkan kalau ada orang yang masih ‘ buta’ lagi setelah melihat klip CCTV itu dank lip video seks pertama.

Bagaimana pula dengan klip 12-13 Januari yang ditunggu-tunggu itu?

Dalam bab itu,Rahim mengakui Eskay hanya pernah memberitahunya adanya video yang didakwa melibatkan aksi Anwar di Thailand.

Namun katanya sehingga hari ini beliau belum lagi pernah melihatnya sendiri.

“Saya memang tidak tahu apa-apa tentang video yang dikatakan di Thailand itu.Datuk Eskay cuma beritahu ia ada...itu saja,”katanya.

Rahim menilai apa jua pendedahan yang dibuat oleh pihak mana sekalipun ia jelas menunjukkan betapa bahayanya negara ini jika dipimpin oleh orang yang mempunyai perwatakan seperti itu.

“Bayangkan jika klip itu dipegang oleh pihak asing sudah pasti mereka ‘ akan pegang’ Anwar ikut telunjuk mereka jika jadi Perdana Menteri,” katanya.

Bekas Ketua Menteri Melaka itu juga berkata beliau hairan mengapa Anwar sehingga hari ini tidak berani saman mereka kerana tayang video seks itu.

“Kami masih menunggu dia saman,”tegasnya.

Juga katanya apa yang turut dinanti ialah siasatan terperinci polis keatas dakwaan laporan polis palsu dibuat Anwar menafikan beliau lelaki dalam video itu.

Rahim tetap bertegas kata video yang mereka dedahkan itu tulin lagipun ia disahkan oleh kajian pakar luar negara.

3 comments:

Anonymous said...

Hancur! Hancur! Hancur anu war!

Anonymous said...

anu gay nak lari mana..I know what u did with china doll..jeng jeng jeng

Anonymous said...

Bezanya kali ini, anwar ada 2 chinadoll....