Sunday, October 2, 2011

Mat Sabu Dan Unit Amal PAS Akan Buat Kecoh Di Negeri Sembilan Pada 6 Oktober Ini...


6 Oktober ini dijangkan akan berlaku kekecohan lagi di Negeri Sembilan ekoran kedegilan Timbalan Presiden PAS Mat Sabu yang mahu meneruskan program ceramahnya walaupun sebelum ini tercetus pergaduhan di ceramahnya yang terdahulu di Seremban.

Menurut info yang diterima, Mat Sabu mengarahkan Unit Amal PAS dari luar Negeri Sembilan untuk turun pada malam itu bagi mengelak sebarang kemungkin yang akan berlaku nanti.

Kehadiran orang luar ini juga akan menimbulkan rasa tidak senang hati kepada penduduk tempatan, menurut kata salah seorang penduduk Sdr Yusafizan Johar "kehadiran Mat Sabu bersama Unit Amal PAS ini akan menimbulkan lagi kemarahan penduduk tempatan..."

"Kami tidak suka orang luar masuk kawasan kami... tambah lagi orang seperti Mat Sabu seorang pengkhianat kepada agama bangsa dan negara".

Tambah Yusafizan lagi, "Yang samseng sebenarnya mereka(PAS) entah darimana mereka datang, ceroboh tempat orang lepas tu buat kecoh... mereka suka memfitnah orang lain, sedangkan agama islam tidak mengajar kita berbuat demikian".

Selain dari itu menurut beberapa sumber menyatakan bahawa, Chegu Bard PKR juga telah mengupah sebanyak RM100 setiap seorang kepada beberapa budak bermotosikal untuk membuat kecoh sekiranya berlaku pergaduhan di ceramah beliau dan Mat Sabu pada 6 Oktober nanti...

Jika berlaku sebarang pergaduhan pada ceramah tersebut nanti mereka akan menyalahkan Umno... Mereka akan kata Umno samseng dan sebagainya, sebenarnya semuanya sudah dirancang terlebih dahulu.

2 comments:

Anonymous said...

inilah perangai dan tabiat yg membawa fahaman syiah...bikin huru-hara , kacau bilau dan onar segala....mat syabu pembawa fahaman syiah wajib di hapuskan sebelum keadaan menjadi tidak terkawal...cegah sebelum parah....mat syabu hanya membawa paletan air burit normah di muka nya....A'AAAA...WUUU...HUH...HUUUUUU

Anonymous said...

mat sabu buat ceramah untuk kutip duit semasa ceramah buat masuk poket dia. puak pas pulok suka sedekah kat pemimpin depa.