Monday, December 19, 2011

13 Adam Adli Sekarang Ada Di Bukit Aman!

Adam Adli, bersama Chegu Bard PKR sekarang berada di Bukit Aman untuk membuat PC di hadapan pintu Bukit Aman bersama 1 bas Mahasiswi untuk mencabar Pihak berkuasa. Jom serbu dia!

13 comments:

mjoa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aku memang benci student melayu yang belagak konon pandai, orang lain belajar korang asyik berpolitik. mak bapak korang tak ajar adap ke?
korang nak tiru anwar masa student dulu asyik jadi ketua tunjuk rasa. sekarang apa? maknanya yang nak tunjuk diri hebat biasanya tak hebat. lihat anwar, dulu b ukan main cakap... tapi sebenarnya hanya seorang peliwat tegar

Anak Lenggong said...

Sape yang jumpa dia ..tak payah kencinkan dia tapi beliakkan mata jee..pasti budak ni menangis punyaa..

Adam Adli bin Abdul Hamid,
3862, Kampung Baru Penanga, Pulau Pinang.

No. telefon: 017-4347317.

Kereta Myvi hitam no. WKE 3264.

Yang berfikir secara waras said...

Ni satu lagi budak lembut ni..nanti kena sondol anwar baru tau..tak terfikir kah..dulu kes liwat dia punya driver peribadi..kena jail pas tu tudoh mahathir..yg sekarang saiful, bekas pembantu peribadi..kena dakwa liwat lagi pas tu tudoh umno pulak..tak fikir kah ? kerajaan di dunia tidak ada yg sempurna, tapi Anwar tu mmg nampak penyangak..penipu dari perkara asas kehidupan..ni nak hasut pulak pelajar ni tu tak betul..ciittt porah ..

Anonymous said...

engkau nampak ke dia liwat tu kalau nampak dengan mata sendiri kenapa tak balun saja begitu juga datuk T tu kalau dah berlaku depan mata kenapa tak tegah...kemana islam kamu

Anonymous said...

Anak Lenggong
Pembetulan
WKE 3264 tu didaftarkan atas Kelisa Gold

Anonymous said...

yang masih ragu2 anwar peliwat masih perlukan bukti sahih ... fahamlah kaedah pembuktian tidak tertakluk kepada apa2 yang nampak sahaja ... ilmu kene tambah untuk jadi orang cerdik ... cerdik disini tidak bermaksud pandai ...

adik2 kecil yang belajar tak habis nak berdemo nak mengajar bagaimana menguruskan negara? ... kalau kail panjang sejengkal .. jangan laut j=hendak diduga .... ilmu tak banyak mana .. masuk universiti tiada hebat mananye ... cukupkan ilmu dulu ya adik2 kecil

KZSO said...

jawapan adam adli dan rakan-rakan

http://www.youtube.com/watch?v=fUQpQTxuW1Y&feature=player_embedded

Anonymous said...

apalah bangang sangat anon 8.31 ni...kalau aku tutuh anak dara kamu senyap2 tanpa kamu melihatnya, esok lusa kalau bunting jangan salahkan aku pulak sbb kamu tak tengok dengan mata kepala kamu...phtuii...dasar penjilat ****r anwar lah kamu ni..Islam tak mengajar umatnya jadi tolol dan bodoh macam kamu ni..

PC said...

Amik kaw !!!... sengal, kantoi 1 - 0

Anonymous said...

orang penang upanya...tak ingat mak bapak ke..blajola rajinrajin..buat perangai bETUUUL

Anonymous said...

anon 8.31

yg jadi saksi plak nak disalahkan 100%..

yg sipelaku menjuboq tak pulak kau salahkan malah kau pertahankan..

besok anak dara kau dirogol.. salahkan saksi sebab tak halang tp jangan salahkan plak org yg merogol anak kau tu...

Anonymous said...

Unit Media Kolej Za'ba,UPSI
Pengumuman.

Program Baktisiswa Di Sabak Bernam!

Dengan kerjasama beberapa NGO dan pertubuhan mahasiswa, LMP akan menganjurkan program Baktisiswa pada tanggal 23 hingga 25 Disember 2011 (cuti dah kan??)

Kita akan turun ke Sabak Bernam untuk bersama dengan beberapa keluarga angkat. Sepanjang berada di Sabak Bernam, selain mendalami kehidupan orang-orang kampung, kita juga akan mendalami permasalahan setempat, bagaimana untuk kita selesaikan masalah mereka, survey dan turut anjurkan program penerangan dan forum bersama penduduk tempatan.

Kita juga turut menjemput Prof Aziz Bari untuk bersama kita di Sabak Bernam!

Kepada yang berminat, sila hantarkan butir-butir nama dan no telefon ke

facebook Adam Adli, Yuyu Luna atau Fauzie Fi Tri,

Boleh juga email kan ke lmp.upsi@gmail.com,

atau sms terus ke talian 017-4347317. =)

Tempat terhad kepada 40 orang peserta.

Perjalanan ditanggung.. =)

Mahasiswa adalah jurubicara masyarakat.
Like · Comment · 11 December at 06:17 ·

http://en-gb.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150448047613153&id=308505098152

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates