Thursday, December 22, 2011

7 Afdlin Shauki Azankan Adam Adli Bendera !



Afdlin Shauki azankan Mahasiswa biadap, Adam Adli tentang isu beliau turunkan bendera PM di Pejabat Umno.

Video URL: http://youtu.be/mjRFdsMgVi0

7 comments:

Anonymous said...

betul ke budak adam tu gay?

Aku Rakyat Biasa said...

nak tgk mujka die???
baca kat http://parpukari.blogspot.com/
terpampang muka jambu anak ikan anwarinas..
mmg nak kene penampau bdk ni..

Anonymous said...

hahaha parpukari tu si pemabuk! Kaki Arak Ni Tabur Fitnah Lagi.. blooger umnoPRONO dah x ada modal lain! memualkan!

ADI PAWANA said...

Kalau org korang yg buat mmg la memualkan korang tgk..
Dah mmg budaya korang camtu..

Anonymous said...

tgk pd perwatakan pon dah tahu jantan pondannye..nak jadi terkenal sgt..salah tpt la brader

Che Armad said...

Adam Adli... Nama yang cukup panasss berapi pada ketika ini...
Eksklusif: Mencari Konklusi kes Budak Adam yang turun bendera gambar PM di PWTC... Tanpa Prajudis... MESTI BACA...


Rujuk Entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/12/eksklusif-mencari-konklusi-kes-budak.html

Anonymous said...

Tertarik dengan ayat "kalau orang kurang ajar masuk rumah kita,kita pun tidak suka" renung-renungkan apakah wajar tindakkan itu

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates