Tuesday, December 6, 2011

DAP = Democratic Arrogant Prostitute ( Pelacur )



Oleh : Shen Yee Aun

Rakyat mengundi untuk perubahan untuk DAP semasa MAC 2008 tetapi rakyat tidak pernah sesekali mengundi untuk perubahan kepada satu entiti yang berharga diri yang kini menjual harga diri seperti pelacur.

DAP bukan lagi parti sebelum MAC 2008. Demi kuasa mereka sanggup melacur diri demi kepentingan peribadi. Mereka sanggup mengadakan hubungan zina iaitu satu hubungan dalam pakatan rakyat dengan PAS yang tidak berdaftar perkahwinan mereka.

Jika suatu ketika dahulu terdapatnya pemimpin DAP yang bangkit mengatakan perlu melangkah mayatnya terlebih dahulu sebelum undang – undang hudud boleh dilaksanakan tetapi hari ini pemimpin DAP yang diam tidak terkata.

Kalau ada pun hanya kata - kata seperti Hudud bukan dasar Pakatan dan kita sudah bersetuju untuk tidak bersetuju dalam isu hudud. Dahulu main hardcore tetapi kini bermain softcore seolah – olah menjalani pembedahan trankseksual dari lelaki kepada pondan setelah MCA 2008.

Dahulu lantang mencabar orang untuk berdebat tetapi kini dicabar beberapa kali tidak berani menyahut cabaran.

Dahulu meminta orang lain meminta maaf tetapi kini Nga Kor Ming seorang pemidato DAP handalan pula akhirnnya memohan maaf kepada MB Perak.

Peliknya dahulu dalam buku Lim Kit Siang mengatakan orang bukan Melayu juga boleh menjadi Perdana Menteri tetapi setelah Ketua Pemuda PKR mencabar UMNO supaya meminda perlembagaan hanya orang Melayu boleh menjadi Perdana Menteri Pelacur DAP bukan sahaja diam bahkan Setiausaha Agung mereka sanggup keluar mengatakan kita perlu menerima reality hanya orang Melayu boleh menjadi Perdana Menteri. Bapa kata lain anak pula kata lain.


Begitu juga dalam soal PPSMI. Bapa kata perlu dalam BI tetapi anak pula kata perlu dalam BM. Adakah mereka sanggup menjual perjuangan parti selama berdekad dekad lamanya demi memastikan kelansungan kuasa di Pulau Pinang?

DAP demi merebut supaya pelabur memilih Pulau Pinang sebagai destinasi pelaburan mereka sanggup mencemarkan nama Malaysia di mata dunia apabila membuat tohmahan kepada Johor iaitu negeri kelahiran beliau sendiri. Sanggup menjadi pengkhianat kepada tanah kelahirannya sendiri.

Jika dahulu DEB 30% kepada Melayu DAP selama bertahun – tahun menentang dan kata dasar itu merupakan satu dasar yang membelakangi kaum bukan Melayu tetapi dengan megahnya Ketua Menteri Pulau Pinang sanggup memaparkan 70% kontrak di negeri tersebut diberikan kepada Melayu. Mereka sanggup menjadi begitu hiprokrit apabila 30% mereka menentang tetapi mereka sendiri secara diam – diam dari belakang menambah angka ini kepada 70%.

Ketika mahjung diharamkan di Kedah. Ketika PAS mengatakan hendak menutup operasi di Genting. Ketika Tokong Jin Shan dimusnahkan. Ketika kedai urut kaki dihapuskan di kedah. Ketika hari kekasih dimansuhkan di Kelantan. Ketika arak dimansuhkan di kubang pasu. Di manakah kamu DAP? Mengapa sudah diam? Apakah setelah pembedahan trankseksual setelah MCA 2008 kini alat sulit sudah tidak dapat menegang?

DAP sanggup melacur diri kepada PAS dan PKR tetapi sering menuduh MCA sebagai anjing. Kalau MCA anjing pun sekurang – kurangnya MCA anjing dari awal. Anjing yang setia tidak akan mengkhinat. Anjing yang setia tidak akan sesekali menjual diri.

DAP sanggup menjadi pelacur murahan dan gila kuasa sehingga sanggup mengatakan Tuhan Hindu boleh dirasuah.

Mereka juga sanggup menjadi pelacur kepada demokrasi yang diperjuangkan oleh mereka kerana setelah lantang bersuara sejak parti itu ditubuhkan kini pula ada perintah gag order. Bukankah DAP merupakan pejuang demokrasi ? bukankah DAP merupakan pejuang kebebasan bersuara? bukankah DAP merupakan pejuang kebebasan media? bukankah DAP pejuang pengzahiran emosi dan pandangan? Tindakan mereka seolah – olah satu perbuatan meliwat dari belakang kerana membelakangi perjuangan mereka setelah sekian lama.

Democratic ? Arrogant Prostitute !

Apakah DAP sudah menjadi musang dan pelacur kepada Anwar , PKR dan PAS ?

Mungkin apakah ini yang dimaksudkan oleh DAP iaitu VOTE FOR CHANGE?

3 comments:

Anonymous said...

bila agaknya pelacur tua si kit siang nk berhenti jd pelacur?

pemerhati said...

Lim Kit Siang tidak akan berhenti selagi niat jahatnya melihat hanya Cina yang memonopoli politik dan ekonomi di Malaysia ini.Diharap orang Melayu secara amnya menolak DAP dan PR

Anonymous said...

Memang betul Cina memonopoli ekonomi tapi yang jadi tukang beli orang Melayu. Jika semua orang Melayu menjalankan jihad ekonomi terlungkup juga semua Cina ni. Sebab tu mereka takut jika Mydin semakin membesar dan KR1M semakin mendapat tempat.