Wednesday, December 21, 2011

9 Mahasiswa Biadap Kena Sebiji! Chegu Bard Hilang Telur!

Memang sah.. mat jambu ni anak tajaan Anwar Ibrahim!



Roslan Mokhtar tidak puas hati dengan cara anak muda yang masih mentah menunjuk-nujukkan diri sebagai hero Malaysia. Lantas Roslan turun seorang diri berhadapan dengan samseng PKR dan Mahasiswa, beliau mahu memberi pengajaran kepada Mahasiswa yang kurang ajar tersebut...

Di sini sekali lagi kita lihat Chegu Bard hilang telur bila berhadapan dengan brader Roslan... Roslan sorang je bro! Lu orang ramai... 

Yang kelakar arahan Chegu Brad langsung tidak di ikuti oleh gengster tahi kucing PKR! "takkan tengok saja, tangkap la.." kata bard.

Bard lu... sendiri pun tak berani... nak suruh orang lain pulak! malu lah PKR ada orang bacul macam Bard ni! Patutlah tak menang jawatan Ketua AMK! Rupanya Sam ketot lagi berani dari Chegu Bard!

9 comments:

Shamsul Iskandar MD Akin said...

sekali lagi kita lihat chegu bard turun sebagai seorang politikus bacul dalam PKR!

R'ain said...

"Tak kan hilang Melayu di dunia", kata Pahlawan Melayu yang jadi lagenda. Bukan Melayu andainya menderhaka. Raja itu Dewa, kerana itu harus setia. Lebih baik jadi Patih Karma Wijaya, dari jadi Jebat si Penderhaka. Ah, the 'beauty' of being a Malay.

Anonymous said...

Kpd R'ain yg nmpaknya bebal..

Mana ngko belajar raja itu dewa ha gampang?
Setia pd pemimpin dan raja bukan bermakna dewa.

Dewa sama mcm pasngok sembah nik aziz. Semua betul..mcm maksum.

Anonymous said...

waktu turun bendera mcm berani.. tp tgk muka dah mcm pondan 'jambu',yg kwn2 dia pun sama bangan x sedar diri dok study ada hati nak politik
..x sedar diri mak bapak dok mkn duit kerajaan,nak study pun mtk duit kerajaan...mmg sial la ini org..

R'ain said...

Dear Anon 4:51PM (it would be nicer if you have a name sir)

Bahasa melayu itu cukup indah, jangan kotorkan. Bangsa melayu itu sangat sopan, jangan musnahkan. Tingkah melayu tingkah dengan pantun, debat melayu debat dengan senyum. Kalau si kecil kencing berdiri, ajarkan agar lebih bersopan. Bukan digertak, nanti dia berlari, habis hancing satu rumah.

Raja itu bukan dewa, pemimpin itu pun cuma manusia. Kerana itu yang adil wajib disembah yang zalim boleh disanggah.

Seharusnya kita belajar dari sejarah agar tiada lagi Hang Jebat yang mati dibunuh Hang Tuah hanya kerana fitnah. Yang menang hanya raja, yang kalah seluruh Melaka.

Anonymous said...

Mulut rain mmg kata2 sgt indah bak kepalanye si anuar al jubohri,org dgr pon blh cair,ak nk ckap dgn kau..hang tuah dituduh tanpa asal usul periksa dn bukti,tp kalo ko tgk kpla kau yg kao sanjung2 tu dh terbukti vdeo sipelaku tu adalh kpla yg ko sanjung2 tu,x ckup bukti ke? Bkn tu je tp mcm2 lg bukti yg dah didedahkn dr era tun dr mhathir,rkan2 rapat dn org bwh2 anuar dn juga peguam yg pnah mmbela kes liwat dia thn 98..mreka smua dh tersedar siapa tu anuar..

Anonymous said...

Si bacul adam adli muka pucat!!! Tu bru sorg ko jmpe,kt luar sana ada brpuluh2 ribu lg tgh tgu ko tingal nk jotos je kpla ko! !! berani buat berani tangung la bebbb..hahahahaha

R'ain said...

Anon 7:08 :)

bota silver said...

Patutnya En. Roslan Mokhtar ganti tmpat KJ tu ..mmg gentleman la lu bro..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates