Wednesday, December 28, 2011

8 Nga Kor Ming Terima Peluru Hidup Dan Ancaman Maut!!


Setiausaha DAP negeri Perak, Nga Kor Ming hari ini menerima ancaman kematian dan peluru dalam sampul surat yang dialamatkan kepadanya dan diposkan kepada kedua ibu bapanya.

Nga, berkata bahawa ibunya Tan Chan Bee, 64, mendapati nota dan peluru dalam peti surat di rumah mereka di Ayer Tawar.

"Ibu bapa saya terkejut melihat peluru dan ancaman kematian dalam hidup saya. Ia adalah suatu perbuatan yang tidak berperikemanusiaan dan kejam, "kata Nga.

Nota dalam Bahasa berbunyi: 'Cina kurang ajar Yeop, bagi tiga pilihan: 1 mampus cepat dengan Peluru 2   Mampus perlahan-lahan dengan asid yang disimbah muka  3 mampus  Mampus perlahan-lahan dilanggar dengan sebuah kereta. Gunakan kerusi roda. -  Ini adalah amaran dari orang Melayu jangan kurang ajar. '

Power siuuuuttttttt! Nampak sangat ini hanya satu lakonan terhebat dari puak DAP! macam cerita Hollywood pulak dah! tak habis-habis hantar peluru untuk lari dari masaalah mereka!

Weh Kor Ming jangan cuba nak alih perhatian la.... Kata nak saman sekupangduas.... tup.. tup.. keluar cerita dapat peluru pulak! Apa kes?? Jangan lari Kor Ming!!! Jangan buat hal.... Jangan nak cetuskan peristiwa berdarah 13 Mei!!!!

Jelas dilihat... Nga Kor Ming seolah-olah cuba mahu mempersalahkan blogger Sekupangduas! Kor Ming jangan rasis sangat! jangan cabar orang melayu!!!

Berita terdahulu Ahmad Sofian, 47, menyahut cabaran Kor Ming yang menuduhnya mengada-adakan bahan bukti dalam sebuah artikel yang disiarkan di portal berita propembangkang sebelum ini.

Ahmad Sofian dalam blognya di http://www.sekupang-duas.blogspot.com pada 16 Disember lalu memuat naik beberapa salinan dokumen yang menunjukkan berlaku salah guna kuasa dalam pemberian tender menjahit kot ahli majlis MBI selepas pakatan pembangkang mengambil alih kerajaan.

Dokumen itu mendedahkan Ethan and Elton, syarikat yang mana isteri Kor Ming, Wong Seow Ching sebagai salah seorang pengarahnya, memenangi kontrak tersebut walaupun menawarkan harga lebih tinggi berbanding pembida lain.

Blog tersebut juga mendakwa, kontrak untuk 24 kot rasmi yang pada asalnya ditawarkan kepada Goodman Tailor pada 3 April 2008 kemudiannya diberikan kepada Ethan and Elton selepas disyorkan oleh kerajaan negeri pada ketika itu.

Baca juga di sini.. TEMAN DAH TUNGGU, NGA TAK PERLU KECOH LAGI

8 comments:

Anonymous said...

cina dap bangsat ni dah melampau hakk tuuiiii!!

Anonymous said...

inilah bahananya apabila ada orang melayu sendiri sanggup jadi benteng dan barua kepada orang cina , inilah akhibatnya apabila ramai orang melayu sendiri lebih rela memuja dan mengangkat cina jadi hulubalangnya , cina naik lemak ..ibarat cacing naik kemata , kaduk naik junjung !!

DAP semakin kurang ajar , Nga Kor ming memang patut diberi peluru hidup !

orang yang beri peluru itu [kalau benar] cukup bertimbangrasa dan adil , siap beri peringatan ! kalau orang benar2 nak bagi mati seseorang ...dia tak bagi amaran ! tahu2 esok ada kepala digantung dipintu pagar ! ada badan tanpa kepala dikirim kebalai polis !

pada saya , segala ini hanyalah sandiwara Nga Kor Ming , bertujuan untuk mengalihkan perhatian umum , bertujuan untuk menarik emosi dan sokongan pengundi cina padanya , bertujuan untuk menarik perhatian presiden DAP agar mencalonkan dirinya pada PRU akan datang !

Anonymous said...

kencing jer laaa sendiri buat sendiri pos pastu tuduh NGO melayu buat ... lancau la ...

Nok said...

aku sedih tengok negara kita skrg...semangat setia kawan pelbagai bangsa sebagaimana zaman Tun razak hampir pupus...disbbkan kerakusan oleh puak2 yg tak menghargai keamanan....aku tidak mengatakan cina semua jahat, sama juga india...yg baik tetap baik .melayu pun ada yg baik...ada yg haprak...resionalnya kalau sudah tiada lagi semangat setia kawan,masing2 punya agenda tersendiri...jawabnya 13 mei berlaku lagi....

tiada siapa yg untung...sbb itu parti politik harus peka dan bertanggung jawab dgn perkara tersebut...jgn bangkitkan isu perkauman yg melampau...kalau 13mei berlaku tiada siapa yg untung....ana

Anonymous said...

MALAYSIA IS FUCKED.
BN IS FUCKED.
PR IS FUCKED.
WE'RE ALL IN A REAL FUCKED UP SITUATION.

BE PREPARED FOR MALAYSIA TO BE CONQUERED AND RULED BY THOSE WHO CONTROL THE WORLD BY 2018.

sekupangdua said...

PECAH PEROT TEMAN... PAKAI TEKTIK LAIN LER YOP! TAK PASAI LER TEMAN NAK AMIK TAU HAI DIA, BAIK BUAT DUIT ROKOK DARI NYUSAHKAN DIRI...
KOMENG KOMENG... GAMAKNYA NAK MASUK DALAM SAMAN DIA TERANCAM .... TU YG BERIYA BUAT DRAMA!

Anonymous said...

taktik kononya menerima ancaman peluru hidup ini sudah kelihatan basi .Aziz Bari mengatakan beliau menerima ancaman yang sama ketika kes beliau hangat diperkatakan.Ngar Kok Ming sudah byk kali menyakiti hati orang Melayu khususnya org Islam

Anonymous said...

nampak sgt cara ayat tu bkn org melayu yang buat...kalo melayu yang buat xkn la nk ngaku org melayu...sume org bleh pk....tu sume nk putar belit cite je nk jatuh kn org melayu....tp org melayu x sedar2 gak.....bangga sgt ngan kongsi gelap...last2 maruah melayu yang tercemar....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates