Tuesday, December 27, 2011

2 PKR Semakin Terdesak... Ceramah Depan Budak Sekolah..


PKR semakin hari dilihat... semakin hancur! dek kerana dah tak ada ahli, budak sekolah pun budak sekolah lah... janji ceramah berlangsung!

Paham ke budak-budak ni apa yang dia orang kelentongkan to bro?

Baru 2-3 hari lepas, ada 130 orang ahli dorang join UMNO. Lepas tu, PKR Pmtg Pauh tuduh UMNO sengaja nak menipu rakyat padahal dorang dakwa PKR still kuat disini.

Then.., semalam dorang buat satu majlis sumbangan bantuan kembali ke sekolah di Tanah Liat. Korang agak-agak berapa ramai yang hadir? Ramaiiiiiii beb!! baca lagi di sini...

2 comments:

Anonymous said...

Mungkin rakyat Permatang pauh sedar bahawa ahli parlimen yang mereka lantik untuk menjaga kebajikan mereka hanya sibuk berjuang untuk survival politik individu .

Anonymous said...

fitnah. subhanaAllah

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates