Tuesday, December 6, 2011

5 Tanda-tanda Awal Kejatuhan Pakatan Haram Di Selangor !


Papan iklan ini memberi pertanda kejatuhan kuasa Khalid Ibrahim, Azmin Ali dan Hassan Ali di Selangor... 
Sayonara bro!

Gambar ini aku rakam masa aku keluar mengeteh (minum teh) bersama rakan-rakan aku malam tadi... Nak pecah perut kita orang ketawa apabila melihat papan iklan menifesto PKR ni runtuh! dalam hati aku berkata... inilah petanda kejatuhan Pakatan haram di Selangor!

15 July yang lalu aku ada membuat posting berhubung isu papan iklan ni... pada artikel bertajuk : 5 Penampar Tapak Tangan Untuk Khalid Ibrahim, Azmin Ali dan Hassan Ali. Baca di sini...

15 July sampai sekarang bulan Dec dah masuk 5 bulan bro... itu belum masuk 2 tahun papan iklan ni tersadai di Pinggiran Gombak, turut mencemarkan keindahan kawasan tersebut...


Muka pun dah tak nampak!

Agaknya Ahli Parlimen Gombak buat apa masa ni? aduuuiiihhh... apa kerja si Azmin Ali rrr... Duduk mengangkang kat rumah je ker?

Apa kah benar janji-janji Pakatan Pembangkang dilaksanakan selepas PRU12? Haram !! Janji tinggal janji beb!

Pakatan Haram lebih mementingkan merebut kuasa politik berbanding dengan pertumbuhan ekonomi negara yang mampu menjamin kesejahteraan yang berterusan kepada keseluruhan rakyat Malaysia.

Masa depan Malaysia dan generasi akan datang adalah terletak ditangan rakyat. Rakyat kini bijak dan berkuasa menentukan masa depan mereka dan negara.

Jadi fikir-fikirkan lah...

5 comments:

Anonymous said...

itu pun dia org msh x sdr lg bro...

Anonymous said...

PRU 13, sah PR tumbang di setiap negeri yg mereka perintah

umngok said...

Bodoh punya blogger pemfitnah, ngkorang ni memang najis umngok laknatullah

Anonymous said...

azmin x jd yb pun x pe.. dia dh dpt berjuta dr anwar

usin said...

apsal umngok ni meroyan pulak. gambar signbord yg dh tertonggeng mcm tupun masih kata fitnah. belajar terima kenyataan la bro. asyik hangin semacam je puak pr ni. peringatan utk umngok, kalau tk nk s'gor tumbang kpd bn masa pru13 nanti, tunaikanlah janji2 manifesto pru12 dulu. demi kesejahteraan rakyat s'gor. hangin 24/7 tak akan memberi kemenangan kpd pr de. buat kerja la. ada reti!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates