Sunday, January 1, 2012

11 Video Demo UPSI: Siswa Pecahkan Kepala Sendiri Sebab Nak Glamour Juga



Pihak polis hanya menjalankan tugas... Amaran telah di beri tetapi kenapa para pelajar masih berdegil... Sekarang... sendiri berani buat sendiri tanggung lah...

Terkini SMS baru diterima menyatakan mereka berkumpul semula di hadapan klinik Syifa :
"Salam. Demi Alif Ba Ta. Diaorg dh berkumpul smula dpn klinik syifa. Adam baru dilepaskan dari balai slim river. Jom kumpulkn bdk2 kita. Sebarkan n halau petualang ini."

Berita terdahulu :

Demo UPSI: Pelajar Cedera Kerana Terlanggar Cermin Klinik! Bukan Di Pukul Polis
Demo UPSI: Siswa Bertindak Ganas, Ada Yang Pecah Kepala... Adam Adli Masuk Lokap...

Video URL: http://youtu.be/mvwn1TVX8m8

11 comments:

Anonymous said...

budak budak ni berani keran mereka fikir tak ada orang (rakyat lain) yang sanggup kononya (berlagak) macam mereka buat

pada aku dah sampai masanya budak budak pro aspirasi bawa parang panjang turun kejalan.

Anonymous said...

budak Aspirasi terikat dgn kerajaan mana boleh buat kerja gila mcm ni..

Parang Lurus said...

..BUDAK2 PRO GAY FIKIR MEREKA SAJA YG ADA PELIAT..SEBAB ITU MEREKA BEGITU GALAK NAK TUNJUK MEREKA HEBAT..MANA PERGI BUDAK2 PRO ASPIRASI ??? TUNJUKAN YG KAMU JUGA ADA PELIAT LAGI HEBAT....

Anonymous said...

sabar....sabar.....biar pihak berkuasa buat kerja. Budak2 baik tolong jgn buat kerja gila mcm budak SMM tu.....gila, tongong, bangang, tolol, kurang ajar

Anonymous said...

alo budak2 siswa yang gila meroyan...korang masuk u utk jd manusia yg berguna...bkn jd orang tak guna..jgn le nak tunjuk besor kepala.. idup pun mak bapak tanggung..kalo rase dah nak berpolitik berenti je lah..masuk parti politik yg korang suka... biar org lain yg betul nak belajar masuk u...jgn menang sorak kg tergadai woi...

Anonymous said...

Berapa Ramai Pelajar UPSI yg Follow Dia Demo Dpn Tu?? Adakah Melebihi 30% daripada Pelajar UPSI ITU Sendiri ??
Kalau Tak Maknanya ..Ramai yg Tidak Menyokong Dia Berdemo..Jgn la Ingat Polis Tu Semua Jahat .Dia hanya Melakukn Tugas ..Amaran Telah Diberikan ..Ruang untk Menyatakan Ketidak Puasan pn Telah Diberikan ..Tp Kenapa Kau Nak Provoke Polis ?? BODOH CAM LEMBU BELAJAR TINGGI2 TP OTAK TAKAT LUTUT.

Joe Miang said...

..mereka ini sebenarnya bukan mahasiswa tetapi samseng upahan Hj AnuWar..pihak polis sepatutnya melayan mereka seperti mereka melayan geng samseng jalanan..pukul dan terajang saja puak samseng upahan itu sebelum mereka perasan yg mereka itu sangat hebat, biar mereka tahu langit tinggi rendah....

Anonymous said...

FRU hanya berjumlah 7 orang , manakalah mahasiswa berkali ganda ramai jumlahnya , FRU dah bagi amaran sebanyak 3 kali menyuruh agar mereka bersurai tetapi tak dihiraukan , bahkan mereka bersorak menghina polis , sanggat biadab dan kurang ajar ..apabila polis bertindak , mereka bertempiaran melarikan diri sehingga merempuh pintu cermin klinik syifa , tu sbb ada yang luka dahi ..

mahasiswa ni harus diajar , nampaknya mereka belum kenal erti sakit , mereka terus mencabar UPSI dan pihak berkuasa , mereka kini jadi samseng dan pengganas !

mahasiswa pro aspirasi harus bertindak !!

Anonymous said...

bunyi mcm mrk kata " we are all LEMBU NWAR"!!!

Anonymous said...

apa ke bangang blogger ni....aku x minat sangat bab2 politik pon tahu benda2 ni..Takkan lah nak pecahkan muka sendiri...adoi.....Sori admin..terpaksa cakap ko BANGANG...adanya blog seperti ini akan membodohkan diri sendiri....

Anonymous said...

bodoh...bkn pukul diri sendiri...LANGGAR cermin...sbb telur dye dah kecut lari x tgk dpn...bodoh!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates