Thursday, April 19, 2012

4 Video Adam Adli & The Geng Diserang! Khemah Di Robohkan!


Padan muka, seorang siswa cedera apabila kumpulan yang berkhemah di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur diserang sekumpulan yang tidak dikenali dalam satu kejadian awal pagi ini.

Inilah namanya tak de kerja cari kerja! Yang kelakarnya tu... budak-budak mahasewel terjerit-jerit minta tolong kat POLIS! apa celop!

Di percayai sekumpulan lelaki yang bertindak merobohkan khemah tersebut mewakili rakyat yang meluat melihat kerenah budak-budak hingusan yang menjadi pencacai Pakatan haram.





Malam ni serang lagi !!! Kasi ajar sikit!

4 comments:

Anonymous said...

aku individu atas pagar yg sebelum ni mengundi pakatan,sory...no more vote to pakatan for pru13

Anonymous said...

Baru betullll...samseng lawannya samseng...buku bertemu ruas...asyek2 nak sabar tengok perangai budak2 yang seperti kaduk naik junjung.... Bosan tengok dia orang buat huru-hara....jom
kita turun ramai2 pulak serang bersih 3.0 pulak...baru dia orang tahu.

Anonymous said...

budak hingusan tak cukup belajar, BILA DIAJAR MULALAH JADI KERA KENA SAMBAL... MEMANG SENGAL GILER, BABAI PUN TAK SENGAL MACAM DEPA!

Megat Alam Gempita said...

malam ni kita serang lagi...kat rumah...malam jumaat beb!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates