Sunday, February 3, 2013

2 Ahli Parlimen Baling Berang Tian Chua Sebar Berita Palsu Kematiannya!



“Saya masih hidup. Malah semakin pulih dan sihat.” kata Ahli Parlimen Baling, Datuk Taib Azamudden Md Taib, 62, berkata, beliau kesal dengan khabar angin yang menyebutnya sudah meninggal dunia sambil menyifatkannya adalah perbuatan yang tidak bertanggungjawab.


Terdahulu Tian Chua menyebarkan berita kematian palsu di twitter yang menyatakan "Baru terima berita bahawa: Mantan Imam Besar Negara Utz Taib Azamudin telah kembali ke rahmatullah. Takziah kpd keluarga.

Inilah sikap pemimpin pembangkang suka menyebarkan fitnah dan berita palsu...

Murahnya Tian Chua mudah terpedaya dengan khabar angin! Ini soal kematian bukan boleh bawa main-main... Seharusnya Tian Chua memeriksa dahulu akan kesahihan berita tersebut, tak perlulah jadi orang pertama yang menyampaikan berita kematian ini.

Setelah mendapat kecaman dari pengikutnya di twitter Tian Chua terus 'delete' tweetnya... Macam biskut... tak berani nak bertanggungjawab diatas apa yang telah dilakukannya...

Sikap dan tindakan 'bodo' dari Pakatan Pembangkang ini menyebabkan rakyat sudah muak, bosan dan marah dengan kerenah mereka lebih-lebih lagi kini menjelang PRU-13.


2 comments:

Anonymous said...

bodoh punya tian chua! hal kematian pun nk diputar belitkan!

botakr6 said...

Ekh...mana ada..kan org bn spin...hahahahaharam...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates