Saturday, February 9, 2013

19 Gelagat Janice Lee Kemaruk Raih Undi Dalam Masjid! Nik Aziz Tak Suruh Tutup 'Her' Aurat Pun?


ADUN DAP Teratai, Janice Lee ghairah mengedarkan limau-limau mandarin di sebuah masjid di dalam DUNnya.


Macam dah tak ada tempat lain lagi nak bagi buah limau? Kalau nak masuk masjid sekali pun patuhilah peraturan ketika berada didalam masjid. Hairan betul dengan puak PAS ni...

Macam mana pak lebai PAS boleh membenarkan seseorang yang tidak menutup auratnya berada di dalam masjid? sedangkan Nik Aziz meminta PSY Gangnam menutup aurat jika mahu buat persembahan di Pulau Pinang.

PAS Hipokrit!

19 comments:

Anonymous said...

Klu UMNO/BN buat haram, ust dan mufti yg tak tegur dituduh syaitan bisu, klu kat depa ! apa pulak ?

Anonymous said...

HANYA KERANA SEBIJI LIMAU .....MELAYU DIPERBODOHKAN....

Anonymous said...

Biasa la.. Mengata orang tapi dia lebih.. Hehhee.. Orang ramai dah sedar PR ni semua auta je lebih

Anonymous said...

rosmah masuk masjid tak tutup aurat tak kecoh pun. agaknya tak wajib kot bagi isteri pemimpin

Anonymous said...

Rosmah tu Islam kan, tapi Janice belum Islam lagi kan

Anonymous said...

X pernah rosmah masuk masjid x tutup aurat..fitnah jew Keje anjing2 pas nie..haish! Terpulang dia nk pakai tudung ke x..xde kene mengena ngan negara walaupun dia isteri pemimpin..janji negara maju aman damai nk kemana pun senang..xde la korng 2..keje nk huruharakan negara jew..demo sana la..demo sini la..appadaaa..┌П┐(►_◄)┌П┐ b. PASPKRDAP!

Anonymous said...

Selamat Datang Mamat Anony 4.54 ke dunia blogging. Awak mesti baru kan? Kalau baru JANGAN kata Rosmah TAK PERNAH masuk masjid tak tutup aurat. Org yang dah lama pasti tau yang Rosmah pernah TAK TUTUP aurat masuk masjid. ini BUKAN FITNAH

Anonymous said...

Org bukan Islam klu tak tutup aurat ke, berzina ke, mencuri ke, apa apalah perbuatan dosa lain , berdosa tak ?

Anonymous said...

Macai UMNO selalu ny rabun,dlm masjid dn luar masjid pun dia tk kenal.Gmbr tu jelas,LUAR MASJID.Anon 4:54,kitab mna yg ko baca mengata kn pakai tudung ikut suka individu.Apa ko cuba nk ubah hukum Allah ke,dr WAJIB mnjadi HARUS!

Anonymous said...

Stail balaci PAS menepis tuduhan:

- Kalau kata pemimpin PAS makan duit rasuah; dia bilang pemimpin UMNO makan rasuah lagi banyak..

- Kalau bilang si Minah DAP masuk masjid tak tutup aurat; dia bilang Rosmah pun tak tutup aurat..

- Kalau bilang pemimpin Pas ada yang suka bantai bini orang; dia bilang pemimpin UMNO lagi ramai bantai bini orang..

- Kalau tanya kenapa Selangor tak tutup kilang arak; dia bilang kenapa tak tutup kasino di Genting..

- Kalau kita bantah Kerajaan Kelantan kasi tanah kat cina Dap Perak; dia kata kat Johor tu Kerajaan kasi tanah jugak kat orang Singapura..

- Kalau kita bantah orang kapir nak gantikan kalimah 'lord' dalam bible dengan kalimah 'Allah'; dia bilang tuhan orang Kristian tu Allah jugak...

Bole lawan debat ker dengan orang2 macam ni..?

Anonymous said...

rabun kepala pak lu.... cina tu tgh bg limau dlm kawasan masjid! apa punya bangsat penyokong pas ni? nk undi py psl sampai sgup menegakkan benang yg basah?

Anonymous said...

Kasi bukti.. Nak tengok

Anonymous said...

Hebat la kau mcm parti kau gak.. Hebat sampai tergadai nama Allah korang buat kan.. Bravo.. Hehehe kata champion islam.. Tapi sebenarnya macai DAP

Anonymous said...

Para PR sekalian... Ketahuilah.. Ramai dah sedar korang ni semua tin kosong.. Tak percaya? Tunggu dan lihat sahaja.

aam said...

Kalau ber tuan guru kan nik ajis yg sanggup kerjasama dgn setan, apa korang nak heran pengikut2 dorang lagi la sesat. Pegi sembah anugay tu la bodoh punya pr

Anonymous said...

Orang Pas bukan main 'seronok' kerana dapat menunjukkan kononnya orang bukan Islam semakin 'dekat' dengan Islam sejak di'tarbiah'kan oleh Pas.

Mereka seronok kerana dah ramai wakil2 rakyat kapir dari DAP & PKR yang dah pandai memetik ayat2 al Qur'an semasa ceramah2 si kapir2 ni.

Hei orang2 Pas,

Andai benar pemimpin2 kapir ni dah tertarik dengan Islam sepertimana dakwaan kamu, mengapa sampai ke hari ini, tiada seekor pun dari si kapir tu yang telah memeluk ugama Islam ini dengan redha? Nyatalah mereka menggunakan ayat2 yang kamu ajar untuk hafal itu untuk mempersendakan umat Islam..; siap bertakbir pulak juak2 kamu ketika ayat2 ini dibaca mereka..!

Anonymous said...

Byk bukti.. Bole cari sendiri la..

Anonymous said...

Cari sendiri.. Bukan fitnh.. Byk bukti.. Ada tu rosmah tgk buat pogram bc quran.. Nmpk rambut.. Ustaz ada je dkt situ xberani tegor tutup betol2

Anonymous said...

Pmimpin bn yg da lama bnrkn Allah digunakan di gereja sabah serawak macai umno diam.. Brovo umno

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates