Sunday, February 3, 2013

5 Guan Eng Pening! BN Bawa Psy-Gangnam Style's Ke Sambutan Tahun Baru Cina P. Pinang


Hangat! Satu kejutan yang menarik bakal menanti rakyat Pulau Pinang sempena Rumah Terbuka Tahun Baru Cina Barisan Nasional.

BN di Pulau Pinang bakal mengadakan sambutan terbesar di padang sekolah Han Chiang pada 11 Februari ini, dengan membawa penyanyi terkemuka "Gaya Oppa Gangnam", Psy ke rumah terbuka dan dijangkakan dihadiri lebih 60 ribu tetamu termasuk pengerusi BN dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Penyanyi berasal dari Korea Selatan tersebut akan menyanyikan lagu fenomena hebat semasa acara tersebut. Klip video tersebut telah dimuat turun lebih 1.29 bilion kali di laman YouTube sejak ia dimuatkan Julai tahun lalu.

Rumah terbuka tersebut akan bermula jam 10 pagi hingga 1 petang.

Sudah pasti pada waktu ini Lim Guan Eng tak senang duduk, pening kepala terpaksa call bapak dia minta tolong memikirkan bagaimana hendak sabotaj majlis tersebut...

Depa ni ni pantang tengok BN buat program besar-besaran untuk rakyat Malaysia, hasat dengki memang tidak boleh terpisah dengan puak Pakatan Haram!

Macam bagus puak DAP cuba mengajar tentang jimat cermat. Katanya, kedatangan PSY dari Korea itu akan menyebabkan Barisan Nasional Pulau Pinang kehilangan RM3.1 juta kerana itulah kos yang perlu dibayar untuk membawa penghibur terkenal dunia itu.

Haiya Apek... Semua yang BN buat salah ke... Kalau u all bikin program besat macam ni talak hal pon! Double standard!

Jelaslah disini puak DAP terdesak sehingga mensabotaj program BN di Pulau Pinang! BN bikin ini program untuk perhargaan kepada rakyat Penang, satu sen pun BN tak kutip duit sedekah dari rakyat... Ini program baek punya untuk golongan muda pun u all nak sabotaj ka? haiyaaa...

Busuk punya DAP! Cina sama Cina pun diaorang nak dengki! Balik tonsan la Kit Siang!

Oppah Ganyam Roket Style! Ganyam... Ganyam.... Ganyam sampai lebam!!!

Maklumat terkini dari Astro Awani BN Penang tak membayar walaupun satu sen kehadiran PSY ke Penang... Korang baca kat SINI

BN 1 - DAP 0

5 comments:

Anonymous said...

BN bawa penyanyi ‘Psy’ ke sambutan Tahun Baru Cina P. Pinang....artis Malaysia dah tak de nak buat persembahan untuk BN...!!!

Mat Kilau said...

Guan Eng kelumpoq sakan marah dan mencari agenda untuk menggagalkan kerana tokong nie tahu sokongan terhadap PSY memang gempak gila.PSY nie bukan kat Malaysia aje tapi dah jadi Viral di Seluruh pelusuk Dunia..Habislah DAP jika tidak dapat menghalang acara ini...

Anonymous said...

kesian...tu je la cara bn kalo nak himpun rmai org ke program lebih2 lg ntuk njib,joget punggung yg org melayu minat sgt yg lg satu paksa guna surt rasmi..kalo x mane nak dpt collect org lebih 1000 pun blum tentu.bn mmg x perlu minta sdekah sbb duit rkyat mmg ada dlm tgn org2 bn.x perlu minta izin pun nak gne

Anonymous said...

lu ni bleh tahan gak admin..
suka2 hati je bagi bola gantung kat puak2 mangkuk pr ni.
bila masa plak bn yg sponsor sampai 3juta tu?
tu organizer yg buat la dol. diaorg ade sponsor dari company2 besar.
lu bleh plak senang2 ckp sponsor dari bn.
sat lg kuar la dr blog mangkuk2 bebal pr ni surat kelulusan kuar duit 3juta utk psy ni

Anonymous said...

Anonymous said...
BN bawa penyanyi ‘Psy’ ke sambutan Tahun Baru Cina P. Pinang....artis Malaysia dah tak de nak buat persembahan untuk BN...!!!

February 3, 2013 at 11:31 PM

----------------------------------

Bukan Shila Amzah pun dibayar untuk membuat persembahan pada hari tersebut?? Shila Amzah penyanyi dari negara mana?? Afghanistan??

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates