Monday, February 4, 2013

11 Kecoh Di Felda Sg. Tengi, Mazlan Aliman Kena Belasah!




Kehadiran Mazlan Aliman untuk memberi ceramah di Felda Sg Tengi bertukar menjadi hangat apabila penduduk felda dikatakan berkumpul lebih awal sebelum kehadiran Mazlan Aliman untuk menghalang perhimpunan haram tersebut.

Ketegangang berlaku apabila lebih dari 100 orang penduduk felda bertempur dengan unit amal PAS, dimana Unit Amal PAS terpaksa bermati-matian mempertahankan Mazlan Aliman..

Rata-rata penduduk Felda tidak berpuashati dan meminta Mazlan Aliman berambus dari felda tersebut...

Walau bagaimanapun ceramah Mazlan Aliman di Sg Tengi dibatalkan selepas kekecohan berlaku...

Dibawah gambar yang dirakamkan petang tadi... ternyata penduduk Felda tidak mahu Mazlan hadir di kawasan mereka!

Lain kali masuk tempat orang bagi salam dulu... jangan main redah je.. kan dah benjol dahi tu....




Sumber Gambar: http://harapan-esok.blogspot.com

11 comments:

Anonymous said...

pada muka... si bangsat ni tak pernah kenal untung... dai x sedar dia membesar dgn duit BN! puiiiii!

Anonymous said...

pada muka... si bangsat ni tak pernah kenal untung... dai x sedar dia membesar dgn duit BN! puiiiii!

Anonymous said...

Boleh cerita serba sedikit siapa Mazlan Aliman ni sebenarnya. Nama dia unfamiliar untuk saya.

Anonymous said...

ini semua kerja anjing umeno!

usin said...

experimen mazlan terhadap felda dh bnyk kali gagal. sepatutnya analisis dh dibuat dan rumusan dh boleh dikeluarkan. keputusan yg sepatutnya mazlan keluarkan ialah ANAK ADALAH HARAM DI FELDA. ANAK HARAM KENA CARI TEMPAT LAIN UNTUK BERKOKOK. cadangan utk experimen akan datang, cuba berkokok di felda2 kelantan pulak, mana tau dpt sambutan gila babi, sapa tau kan!!!!

Anonymous said...

Inilah orang yang lupa daratan, umpama kacang lupakan kulit yang tak sedar diri akan asal usulnya. Membesar dengan duit FELDA tak kira la makan, pakai, belajar sampai sekarang terima elaun daripada FELDA tapi mengata buruk pada FELDA.

Pepatah melayu ada berkata, ibarat melepaskan anjing yang tersepit. Itulah sebenarnya yang boleh saya umpamakan dengan Ketua Pemuda PAS Johor dan juga Exco PAS Pusat Mazlan Aliman.

Anonymous said...

Jgn suka hati kata org lain anjing. Jaga sikit mulut tu. Ikut perasaan, tu syaitan.

Anonymous said...

unit amal pas perlu dibubarkan krn mereka sering melakukan provokasi yg sering mendatangkan pergaduhan.

Anonymous said...

Unit Amal Pas boleh tukar nama kepada 'Majlis al-Syura Pas' pulak. Majlis Syura yang dok ada tu xdak kredibiliti langsung...

Anonymous said...

menulis macam2 macam la ada kat situ... takut ke mazlan bagi ceramah..agaknya org felda ni bodo tak tau pikir mana betul mana salah agaknya... dah berpuluh tahun kat felda bn menang..takut lagi ke...sampai hantar budak2 buat kecoh ..bukan semua org sg tengi pun...tapi tahniah la kerana huru harakan keadaaan kepada bn..

Anonymous said...

takut masyarakat felda pecah belah.. cukupla amanat mengarut pemimpin mana tah dulu sampai solat dua imam..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates