Sunday, February 3, 2013

10 Orang Kampung Serang Kenderaan Nizar Derhaka!




Kerana tidak mahu mendengar fitnah terus di sebarkan seorang penduduk kampung bernekad untuk menyerang kenderaan Nizar Derhaka. Kejadian berlaku di Taman Berkat Taiping, Parlimen Bukit Gantang.

Beliau yang tidak mahu dikenali mengambil tindakan dengan mengetuk pembesar kenderaan tersebut kerana marah dengan tazkirah Ustaz Idris Ahmad, AJK PAS yang menimbulkan pelbagai fitnah dan tomahan yang tidak berasas terhadap Umno/BN.

Katanya, beliau tidak mahu penduduk Taman Berkat terus di tipu dengan fitnah yang disebarkan oleh puak PAS!.



Cukup... cukuplah Nizar Derhaka!! Tiada lagi peluang untuk kali kedua... sedarlah bahawa rakyat Perak menolak sepenuhnya terhadap bekas MB Derhaka a.k.a Boneka DAP ini!

10 comments:

Anonymous said...

mamang patut pun! puak pas ni kadang-kadang fatwa diaorang mengalahkan nabi!

Anonymous said...

Koje samseng yang tak bertamadun, busuk perut punya perangai puak puak dari umnoNgok ini.

exPAS said...

Gejala samseng dan merusuh di ajar oleh puak2 PRngok jgk..kalo luorang respek..kitorang respek...bila org dah tak suka korang msuk kg orang..blah la..x pyah nk brdegil..korang salah msk kwaasn la..haha..dasar keldai2 DAPig

Anonymous said...

tuuuiiii pukimak! serang yb nizar ini semua kerja anjing upahan umno! mmg siallah korang ni! tuuiiiii

Anonymous said...

kalau aku , aku pijak kepala nizar tu. biaq dia sedar diri sikit. puak ni la yang membuatkan agama islam diperkotak-katikkan oleh orang bukan islam [dap dan hindraf]. lain kali kalau nampak si nizar ni kat mana2 pun ludah saja muka dia, lepas tu koyak mulut dia dan tengok lidah dia bercabang tak mcm lidah biawak. SEBAB DIA TU SUKA BERBOHONG.TAPI DALAM PAS MESTI ADA ORANG SPT NIZAR NI KERANA SENANG NAK DITUNGGANI OLEH DAP DAN PKR.

Anonymous said...

Puki mak kau berulat pun salahkan UMNO ke? Salahkan kote bengkok bapak kau la..kata org anjing..kau tu paria bangsat la..

Anonymous said...

tahu pun paneh telinga cai umno nie....terima je la hakikat pemimpin korang memang korup...

GotYou! said...

Anon 8:24...

Pemimpin korang pulak bkn setakat korup bahkan berkurap!

Anonymous said...

mau tk berkurap...depan blakang tonggang!!!yg nonton plk cai cai pkr yg buduhsss,,,,mengong plk tu..

Anonymous said...

Mamat yang ketuk speaker kenderaan lahanat Nijar berok tu memang seorang HERO. Tak syak lagi..... SYABAS.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates