Monday, February 4, 2013

Panas! Giliran Ust Azizan Pula Dipecat!! #BubarDUNKedah



Sejak kebelakangan ini PAS semakin bercelaru. Ahli-ahli parti yang berjuang dan mempertahankan dasar parti (lslam) dipecat dan dipinggirkan manakala pemimpin yang sealiran dengan DAP dan PKR disokong membabi buta.

Terkini, Hayat politik Ustaz Azizan di dalam PAS pastinya bagai telor di hujung tanduk berikutan politik muafakatnya bersama-sama DS Dr Chor Chee Heung, Ahli Parlimen Alor Setar dan Dato Ahmad Bashah, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah yang merasmikan program IM4U "Beautiful Malaysia" semalam.

Jelas daripada apa yang dilakukan kepada Ustaz Nasharuddin, Datuk Dr Hasan Ali dan ramai pemimpin PAS yang lain memperlihatkan parti itu seperti menepuk air di dulang terkena ke muka sendiri.

Mat Sabu Arah Budak Ini Hentam Azizan Razak #BubarDUNKedah

Adakah perlakuan ini boleh menyebabkan Nik Aziz marah dan menyebabkan Azizan boleh dipecat dari Pas dan Menteri Besar Kedah?

Rasanya tidak perlulah kerana Menteri Besar Kedah ini akan mengumumkan bubarkan dun Kedah lebih awal dari jangkaan, malah Ustaz Azizan sudah tidak sabar untuk turun takhta dan berikan jawatan MB kepada orang lain, kecuali kepada ahli Pas dan sekutu Phahrolrazi.

Bagi mana-mana golongan yang berada atas pagar dan penyokong parti PAS, inilah masanya mereka membuat keputusan meninggalkan parti yang tidak boleh membantu mereka, parti yang tidak ada pendirian, parti yang menggunakan agama untuk kepentingan politik... Fikir-fikirkanlah...

 #BubarDUNKedah Baca juga di sini

No comments: