Tuesday, February 5, 2013

PRU-13: Aisyah Akan Di Korbankan Sebagai Calon PAS Di Negeri Sembilan


PAS tahu di Negeri Sembilan mereka tidak akan menang kerusi yang akan dipertandingkan melainkan mereka hanya dapat Paroi pada PRU12 yang lalu. Paroi akan ditawan kembali oleh BN pada PRU13 ini kerana ADUN Paroi Sdr Taufek hanya menghabiskan boreh(beras) saja semenjak di lantik sebagai ADUN Paroi.

PAS tidak sanggup mengorbankan calon-calon hebat mereka di Seremban dan mereka akan mempertaruhkan nama nama yang tidak kukuh di dalam PAS menjadi calon cantas bertanding untuk menerima kekalahan. Jika menang itu adalah perkara yang luar biasa.

Khabar terbaru yang diterima adalah penyanyi kemek Aisyah akan menjadi calon PAS di salah sebuh kerusi DUN di Negeri Sembilan, Aishah akan menjadi kambing hitam kepada PAS untuk dikorbankan pada PRU13 ini. Jika kalahpun PAS tidak berapa malu kerana calon tidak memberangsangkan.



-Cili Api Blogger

2 comments:

Anonymous said...

PAS parti hebat... Parti yang berduyun2 (tak lah ramai sangat..) para artis yang 'expired' masuk.., dan perlahan demi perlahan kumpulan ulamak menyisihkan diri. Ulamak yang tak nak keluar., dikeluarkan sahaja dari parti..

Hebat, kan?

Anonymous said...

Pas parti maksiat skrg ni