Monday, March 11, 2013

Bapa Saiful Enggan Sumpah Laknat


Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim enggan membuat sumpah laknat bagi membuktikan bahawa anaknya adalah mangsa konspirasi politik dalam isu Liwat II.

Alasan yang diberikan beliau ialah; bukannya takut tetapi ia tak memberikan apa-apa makna.


Jawapan itu agak menghairankan kerana Azlan pernah membawa anaknya untuk melakukan sumpah yang sama bagi membuktikan kebenaran Saiful diliwat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Azlan berkata demikian dalam sidang media ringkas yang diadakan di Ibu Pejabat Parti Keadialan Rakyat (PKR) di Petaling Jaya pagi tadi.

Beliau juga menafikan menerima duit daripada Anwar berhubung dakwaan terbarunya.

Sementara itu, sidang media pagi ini dipendekan oleh pihak PKR yang kurang senang dengan soalan-soalan yang ditanya oleh para pemberita.

Tidak sampai 20 minit sidang media itu berlangsung, Ahli Parlimen Machang, Saifuddin Nasution menamatkanya dan membawa Azlan pergi ke tingkat lain.

Ramai wartawan yang benggang kerana inikah kebebasan media yang dilaungkan PKR…kebebasan mengikut keuntungan sendiri.

Lebih menarik, seorang blogger pembangkang kemudian bangun dan memarahi wartawan kerana bertanya isu sumpah laknat.

Dia berkata; MELAYU MACAM AWAK SEMUA BODOH!

Mungkin kerana blogger yang tidak dikenali itu tahu kalau Azlan tidak mahu melakukan sumpah laknat seperti yang pernah dibuat anaknya dihadapannya sendiri, sudah tentu dia akan dilihat sebagai menipu bila mendakwa anaknya menjadi mangsa konspirasi dalam Liwat II.-Mynewshub

Berita Terdahulu: Ada Masyuk... Bapa Saiful Bukhari Kini Sertai PKR


No comments: