Sunday, March 31, 2013

4 #Sodomy - Yuktes Mahu Jumpa Saiful Untuk Pohon Maaf


Bekas pembantu kepada peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Yuktes Vijay dalam kes liwat merancang untuk berjumpa Mohd. Saiful Bukhari Azlan bagi meminta maaf.

Katanya, dia berharap dapat bertemu Mohd. Saiful Bukhari secara peribadi, secepat mungkin untuk turut menyatakan kesediaan membantunya.

Yuktes berjanji akan membantu bekas pembantu peribadi Anwar itu dalam memperjuangkan nasib berhubung kes liwat berkenaan kerana percaya Mohd. Saiful Bukhari telah dianiaya.

“Saya mahu segera berjumpa dia dan meminta maaf secara peribadi kerana saya telah melakukan kesalahan dan berada di pihak yang salah sebelum ini.

“Saya mahu berbincang dan melihat apa yang boleh dibuat di mahkamah rayuan berhubung perkara itu (kes liwat),” katanya.

Beliau berkata demikian kepada Utusan Online ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas mengenai kenyataan terbukanya di akaun Twitter hari ini yang memohon maaf kepada Mohd. Saiful Bukhari.

Bercakap mengenai perkara lain, Yuktes turut menyatakan kebimbangannya kerana sering diekori oleh beberapa individu setelah menarik diri daripada pasukan peguam bela kes liwat membabitkan Mohd. Saiful Bukhari.

“Saya seperti diperhatikan dan diekori oleh beberapa individu yang menaiki kereta Myvi hitam,” ujarnya.

Pada 13 Mac lalu, Yuktes telah mendedahkan beberapa ‘cerita dalaman’ berhubung kes liwat membabitkan Mohd. Saiful Bukhari menerusi dua pucuk surat terbuka yang boleh diakses menerusi beberapa laman blog terutama di http://www.anwaraidc.com dan http://www.mynewshub.com.

- Utusan

4 comments:

Anonymous said...

Bontot dah berulat wekkkk....!!!
Bontot dah bau hanyir wekkkk...!!!
Siapa pun tak mau wekkkkk....!!!
Bertaubat lah sebelum terlambat wekk!!

Anonymous said...

Bertaubat lah wahai si Epoi woiiii...
Kau tak nampak ke makhluk2 yg telah memfitnah DSAI. Apa dah jadi si saat kematian mereka. Cuba kau lihat macamana si penulis buku 50 dalil tu. Cuba kau lihat si peguam negara tu.Cuba kau lihat si Dr tu. Cuba kau lihat si Megat Junit tu. Cuba kau lihat si Austin Paul tu. Apa dah jadi dgn kematian mereka. Semuanya mati dala keadan misteri. Tidak disiarkan di suratkhabar dan TV kematian mereka. Malah di sorok lagi. Itulah balasan Allah di dunia, dan belum lagi di akhirat.

Anonymous said...

Apa masalahnya dgn kematian mereka..
Berjuta org mati kerana penyakit...
Dulu aku dengar berita kematian tan sri
megat adalah di buletin utama.apa yg
soroknya.....putar putar aje korang, ekk.
Kalau kau mati kerana kaki dipotong oleh sebab kencing manis, boleh ke aku
cakap ini le akibat balasan engko memfitnah...

Anonymous said...

3-4 ekor pemfitnah yang Allah panjangkan umur tu sbb Allah nak tunjukkan kesan fitnah yang mereka telah buat pada manusia. Allah bagi peluang samada dia orang nak bertaubat ke tak? Kalau masih degil, saham fitnah akan terus meningkat dan kita tunggu kematian pemfitnah2 ini. Mungking ada yang jadi BABI atau ANJING kot. Perkara ni bukan tak pernah berlaku.... Mudah-mudahan Allah memberi balasan yang pedih di dunia dan akhirat pada pemfitnah2 ini kerana dgn fitnah mereka ini habis rosak rakyat yang mempercainya.

Mudah-mudahan....marilah kita ramai2 memohon pada allah semoga si pemfitnah dan pembawa fitnah -fitnah ini di berikan balasan yg pedih dan dgn kadar segera kerana lagi lama mereka hidup, lagi rosaklah manusia yang ada dimuka bumi ini.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates