Saturday, April 6, 2013

#ManifestoBN Jom Bergerak Sekarang Ke Stadium Bukit Jalil Bersama PM @NajibRazak


Kehangantan debaran berjuta rakyat menantikan pelancaran Manifesto BN malam ini di Stadium Putra dapat dirasai, berbanding dengan Manifesto Bukan Janji yang ditawarkam oleh Pakatan Rakyat.

Manifesto Barisan Nasional akan dilancarkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini Sabtu di Stadium Putra, Bukit Jalil, jam 8:30 malam.

Manifesto itu adalah janji BN kepada rakyat dan akan digunakan mengikut kesesuaian di peringkat-peringkat negeri.  Manifesto Pusat (BN) akan memberi ruang kepada manifesto negeri-negeri mengikut keperluan.

Ini membuktikan, BN senitasa bersikap optimistik menang besar dan akan meminimumkan masalah dalaman parti selepas pengumuman calon-calon yang bertanding.

Manifesto BN ini pasti akan dilaksanakan, sesuai dengan komitmen pentadbiran Perdana Menteri untuk melaksanakan janji.

Anda juga boleh mengikuti ikuti siaran live streaming pelancaran Manifesto BN di BR1M.TV dan juga laman web 1Malaysia.

Juga turut dibawa secara langsung melalui TV3. Ikuti Dr Chandra Muzaffar dan Prof Shazali Abu Mansor dari Unimas, dihoskan oleh Datuk Ahmad A Talib: TV3 – Manisfesto BN jam 10:30 malam ini.

Jom gegar! Jom dengar sendiri pelancaran Manifesto BN di Bukit Jalil... Tunggu apa lagi... JOM! JOM! JOM!

11 comments:

Anonymous said...

oh yer ajak lembu2 sekali datang,lepas tu buat bising sikit,mesti lanun2 beri upah untuk diam!!!

Anonymous said...

Ish... dengki pulak dia. Biasa lah bangsa yang ramai punya Phd. Kalau kita berkata buruk pada org lain, ia akan kembali pada kita. Nah sekarang semua org tahu siapa kamu, sama macam yg kamu katakan pada org lain.

Kenakencingdenganumnoapco said...

Kah kah kah !!! UMNO nak MENIPU lagi. Hanya LEMBU & BABI aje percaya dengan Manifesto Kencing ini. Kah kah kah

Anonymous said...

Kesian dia, kata org lain lembvu. Dia tension sebab selama ini percaya pada kes cincin 24 juta. Rupanya fitnah semata. Hanya org yg tak berapa bijak saja yang terus percaya pada fitnah ni sebab kurang guna otak untuk berfikir secara bijak.

Anonymous said...

UMNO/BN.. janji ditepati. PR?? awal-awal lagi nak tipu.. Manifesto bukan janji.. habis tu aper?

Anonymous said...

Kalau nak tahu tanya penduduk khg. buah Pala. Sapa uyang telah mengencing mereka... mestilak Parti Kencing Rakyat... PKR

Anonymous said...

Lebih dari 40 org pemimpin PKR yang bijak laksana dah belah awal-awal. Yang tinggal cuma yg bodoh-bodoh belaka... heh heh

Anonymous said...

Aku lagi malu dan terhina kalau dikencing oleh seorang yang pernah diglarkan AL JUBURI oleh Mat Sabu.

Anonymous said...

AL JUBURI tu bukan ke gelaran kepada DSAI yang diberikan oleh Mat Sabu iaitu Timbalan Presiden PAS sekarang ini. Itu Mat Sabu yang gelar, bukan Tun M atau DS Najib.

Anonymous said...

Hangpa tak percaya pada Mat Sabu ka? Maknanya Mat Sabu ni kaki fitnah yang dahsyat ni. Kalau Mat Sabu yang warak lagi alim tu tak fitnah, Maknanya Al Juburi tu memang kaki liwat la... heh heh heh

Anonymous said...

Mana dia Hudud dalam Manifesto Pakatan Rakyat ni? Sia-sia pengorbanan Ibrahim Libya and the gang. Dah la terkorban kerana Negara Berkebajikan, Tabung Balu dan anak yg mereka tinggalkan di dunia yang Fana ini habis disonglap kepimpinan PAS Kedah. Bila ada yang kesian dan simpati pada mangsa dan didedahkan pengsonglapan itu, siap hina dia hanya seorang guru sekolah rendah yang A B C. Apa punya pemimpin bertaraf Ulama yg gemar menghina orang ni?