Friday, May 10, 2013

11 Azmin Ali Bawa 11 MP PKR Keluar PR!


Menurut sumber dalaman PKR, Yahoo News menyatakan bahawa Azmin Ali akan meninggalkan Pakatan Rakyat disebabkan tidak berpuas ahti dengan pengagihan kerusi Exco antara parti-parti yang menang di Selangor, iaitu PAS, PKR dan DAP.

Azmin juga dikatakan akan membawa 11 ahli parlimen PKR keluar dari Pakatan Pembangkang PR.

Yahoo News melaporkan:

Anwar Ibrahim’s right-hand man Mohamed Azmin Ali is purportedly set to ditch Parti Keadilan Rakyat and the Pakatan Rakyat coalition.

According to party sources, the 49-year-old politician wants to leave the coalition ‘due to his dissatisfaction over the allocation of Selangor state executive committee seats among Pakatan members.’

It is believed that 11 senior Pakatan figures – said to be newly elected Members of Parliament - are set to follow Azmin out the door. - Yahoo News.

Sama ada berita ini benar atau ia sekadar gimik politik Azmin, kita tunggu saja keputusannya esok!

Lompat atau tidak itu persoalan kemudian. Yang sudah terang dan jelas kini adalah Anwar Ibrahim sudah tidak lagi sayangkan Azmin Ali. Tidak menyokong Azmin Ali untuk ke jawatan Menteri Besar Selangor.

Jelas terbukti bukti Pakatan Haram PKR-DAP-PAS adalah pakatan yang hanya mementingkan jawatan semata-mata. Bertanding untuk jawatan dan kedudukan bukannya untuk mewakili rakyat.

11 comments:

albi said...

Lepas masuk BN mereka akan berpaling tadah dengan membawa lebih ramai ke dalam pakatan. Dengan cara ini mereka harap orang tak bolih salahkan mereka kerana BN yang mula dulu. Nak buat macam 16 sept lah tu. Kita kena hati hati orang macam ni!

cahaya pelangi said...

azmin hanya batu loncatan.. hanya kaldai suruhan anwar.... mcm anwar pernah kaldaikan orang2 kanannya yang telah keluar dari PKR..itu bermakna mereka bijak, tapi azmin tetap bodoh duduk ditakok lama... muka azmin pun dah mcm kaldai.

bunga emas said...

Helo Cahaya Pelangi! Agak-agak lah nak nak kutuk orang macam 2.Bodoh betul lah ko ne.Fitnah yang di ura-urakan pun ko percaya.Ini mesti kerja orang-orang BN.Bukan kita tak Tahu yang BN kaki menabur fitnah.

Anonymous said...

Padan dgn muke azmin ..jd pencacai anwar al jubori sgt , lastly ape dpt?..aku tepok tgn tgok org sebangang ini lah ..haha

cahaya pelangi said...

azmin hanya batu loncatan.. hanya kaldai suruhan anwar.... mcm anwar pernah kaldaikan orang2 kanannya yang telah keluar dari PKR..itu bermakna mereka bijak, tapi azmin tetap bodoh duduk ditakok lama... muka azmin pun dah mcm kaldai

Anonymous said...

nak masuk BN? say no to him. dia ni ada adegan aiskrim...takkan nak bawa masuk..a BIG NO to him!!! BN jangan jadi bodoh. kang rakyat humban dalam PRU14 kang haaaaaa...

Anonymous said...

Muke jamban ..haha ..sama mcm anwar berahim , muka Yahudi ..cube korang tgok kening anwar sbjik mcm salman rashidee penulis the satanic versus tuh ..haktuuiih ,sial lah ..haha

Anonymous said...

Azmi - NO..!
SHAMSIDAR - YESS....!!!

Anonymous said...

wooo...berpandukan pada kening saja kita dah tahu org yahudi? pergghh terer...kalah ustaz fathul bahri..

Anonymous said...

Azmin nak masuk bn? hahahah pas tu bg dia jawatam TPM...

Anonymous said...

Macam mainan catur pond satria masuk ke kawasan musuh semata mata nak checkmate perdana/raja je untuk habiskan pemainan.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates