Wednesday, July 7, 2010

Anwar Ejen Yahudi! Mahkamah dengar saman Anwar 8 Dis

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menetapkan dua hari mulai 8 Disember ini untuk mendengar saman fitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin.

Pesuruhjaya Kehakiman Dr. Prasad Sandosham Abraham menetapkan tarikh itu hari ini selepas bertemu peguam Anwar, S. Prakash, dan Badrul Munir Bukhari, yang mewakili Khairy dalam kamarnya ketika kes itu disebut untuk pengurusan.

Anwar, mengemukakan saman tersebut pada 7 September 2007 yang mendakwa Khairy, ketika itu Naib Ketua Pemuda UMNO, telah memfitnahnya dalam satu majlis politik di Kuala Kangsar, Perak pada Ogos 2007, dan kenyataan berunsur fitnah itu telah disiarkan oleh media cetak dan elektronik negara ini pada 3 Ogos 2007.

Anwar mendakwa Khairy juga telah mengeluarkan kenyataan bahawa Anwar adalah seorang ejen Amerika Syarikat dan Yahudi yang bertujuan menghancurkan karier politiknya.


Anwar boleh menafikan dia bukan Agen Yahudi, tapi Anwar tidak boleh menafikan hubungan beliau dengan sahabat yahudinya! Siapa tak kenal Anwar dan semua orang tahu kenapa Anwar sering bertemu dengan Jack Abramof, malah Madeline Abright, Carl Gershman, Paul Wolfowitz, Al Gore dan pelbagai tokoh-tokoh Yahudi lagi semata-mata untuk melobi memburuk-buruk Malaysia dan membantunya agar dapat menawan Malaysia.

Terbaru Anwar Ibrahim ke Washington bagi menjernihkan hubungan dengan beberapa tokoh Yahudi di sana baru-baru ini jelas membuktikan bahawa hubungan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan kumpulan tersebut memang intim!


The Washington Post melaporkan yang Anwar menghabiskan banyak masa menjelaskan kepada rakan-rakan lamanya termasuk Pengerusi Jawatankuasa Luar Negara, Howard Berman dan beberapa orang pemimpin Yahudi.

Anwar juga menekankan yang dia menyesal kerana menggunakan kata-kata seperti "pencerobohan Zionis". Dia juga dilaporkan berkata, "Kenapalah saya perlu menggunakan perkataan tersebut jika ia menyebabkan salah faham?" dan "Saya perlu lebih berhati-hati."

Inilah manusia lidah bercabang, di depan rakyat Malaysia cakap lain depan Amerika cakap lain. Sanggup melutut demi kepentingan diri sendiri, Anwar langsung tiada maruah dan harga diri!

Anwar juga dikata bersekongkol dengan aktivis-aktivis pro Israel dalam Brookings Intitution. Beliau dilantik sebagai penasihat antarabangsa institut yang dibiayai oleh dana Yahudi itu.

Kalau Anwar sudah bersekongkol dan mendapat habuan yang lumayan daripada yayasan-yayasan Yahudi di Amerika Syarikat, kenapa masih ada lagi yang menaruh harapan kepada Anwar.

Tanpa pertolongan rakyat Malaysia pun Anwar sudah mendapat kesenangan dunia hasil pertolongan Amerika dan Israel. Dengan pertolongan rakyat Malaysia, akan mempercepatkan lagi hasrat Amerika dan Israel menobatkan bonekanya menjadi PM Malaysia.

Sama samalah kita fikirkan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim!!

3 comments:

Anonymous said...

Lawan tetap LAWAN!!!!!

Wake UP! said...

Pendidik saman anak murid? Lakonan ni.

Ini satu konspirasi.

Anonymous said...

Wake UP bangun la... apa yg konspirasinya??? jgn mudah termakan hasutan dr p[ihak pembangkang! mereka akan lakukan apa saja utk kepentingan mereka!!!tok sah la buat cerita rekaan kj itu... kj ini... klu goyang cakap jer goyang!