Monday, April 16, 2012

Dira Pengacara Melodi Hampir Mati Akibat Minum Peluntur


Seorang pengacara wanita rancangan gosip tempatan popular yang bersiaran setiap hari minggu, dikatakan telah dimasukkan ke Hospital Serdang akibat meminum peluntur pakaian petang semalam.

Dia yang dimasukkan ke wad kecemasan sebelum itu telah pun dipindahkan ke wad pesakit luar selepas keadaanya dikatakan sudah stabil.

Menurut satu sumber yang dipercayai, pengacara tersebut telah meminum peluntur akibat tekanan dari masalah yang berlaku pada dirinya.

Dia yang dimasukkan wad pada jam 5.13 petang semalam turut cuba untuk menutup muka akibat malu dengan tindakkan akal pendek yang dilakukannya, dan cuba untuk menyembunyikan identitinya daripada diketahui ramai.

Pengacara tersebut juga sempat meminta maaf kepada peminatnya dan juga pengikutnya di laman Twitter dan meminta agar diberikan kepercayan terhadap dirinya kerana dia sendiri tidak dapat menahan tekanan yang terpaksa dihadapinya sekarang.

7 comments:

Anonymous said...

kalau ko mati tu mati dalam kekafiran la mangkuk...

otak letak kat lutut...

aurat xnak tutup...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Assalamualaikum Adik ! Saya ingin nasihatkan, jangan jadi bodoh. Kita ada agama Islam yang suci. Cuba pegang pada prinsip kakak.
"Jangan mati kerana orang. Pentingkan diri kita sendiri " dulu.adik ada anak -anak yang perlu kasih sayang dan perhatian. Kesian mereka .Masalahnya kita selalu takut dengan apa yang orang kata pasal kita. Buat salah besar atau kecil itu biasa.kalau betul buat salah kita minta maaf. Apasal nak malu.semua orang buat silap.Tapi kalau kita tak buat lagilah kita tak perlu takut. Apa pun berpegang pada tali Allah. Ia MAHA mengasihani. Buat zikir banyak-banyak ,keraskan hati terus berzikir ,adik akan jadi setenang-tenangnya .Kita ni maanusia biasa.Allah tetap sayang kita. jangan kerana orang kita mati kafir nau'zubillah.Ingat anak-anak. Semoga Allah bagi kamu petunjuk. Assalamualaikum.

Anonymous said...

Adik Dira racun rumput lagi cepat piiii.

Anonymous said...

Dinasihatkan dapatkan kounseling yg sah bukan kounseler pukul 3:00 pagi tu...

faaw said...

tak patut minum clorox.
minumlah paraquat.

jual plate said...

mesti usus awak bersih dan wangi

hantu makcik karipap said...

la... nampak sangat tak reti...

cuba la racun tikus... sekejap je mujarab ....