Wednesday, September 21, 2011

DR Asri Kasi Ostat Azizan Sakit Jantung Lagi...


PAS cakap tak serupa bikin... Dari hari ke hari, Pas ibarat menjadi pak lawak didalam senario politik negara. Di Kedah pada mulanya mereka beria-ia mahu melaksanakan undang-undang yang baik untuk umat Islam, tetapi akhirnya terbantut apabila diherdik oleh rakan-rakan seperjuangan didalam Pakatan.

Semua yang terjadi ini mengukuhkan lagi dakwaan masyarakat yang Pas hanya menjadi kuda tunggangan dalam Pakatan.

Bekas Mufti Perlis, Prof. Madya Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin, kemarin mengkritik pentadbiran Pas di Kedah kerana tidak membawa sebarang perubahan terutama dalam meningkatkan syiar Islam.

Beliau berkata, sejak mengambil alih pemerintahan di negeri itu, Pas hanya mengekalkan dasar yang telah dilaksanakan oleh Barisan Nasional (BN) tanpa membuat sebarang penambahbaikan.

Dr Asri menghadiri sambutan Hari Hududullah di Balai Islam Lundang, Kelantan, yang dirasmikan oleh Menteri Besar, Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Panas telinga Ostat Azizan dengar ni...

2 comments:

Anonymous said...

sejak bila pulak asri ni jadi jurucakap nik aziz utk sindir azizan ...

Anonymous said...

Kalau sahih ini comment dia..rasa ralat ..dgn hilang seorang lagi arif..kerana pelanggaran Adab dalam menegur....Inilah akibat disihir agen syaitan...

Kalau nak tedur N Kedah..Azizan biarlah dgn orangnya..secara hemah..

bukan dikhalayak...terutama depan nik ajis yg ketabsuban Azizan dah terhenti kepadanya....
Untuk pengentahuan semua..Ketokohan dan Kewarasan D. Azizan lebih menonjol dan membuat ahli PAS mula membandingkan cantikan akhlak sebagai pemimpin yg lebih tinggi dari nik ajis...

jadi apabila Dr Asri tanpa sedari digunakan agen per imagen nik ajis utk cacatkan Azizan ..maka menampakan Asri kurang bijak menjaga kedudukannya..sampai diperkudakan....

Puak ni adalah pemusnah Dr Asri yg utama sebab menegur dan membenteras taksub melampau sedangkan nik ajis hidup atas taksub pengikutnya...bukan Ilmunya yg dicurigai sempurna... jadi penyemaian taksub berleluasa..

Bila musuh saiangan dia lenyap...Dr pasti jadi sasarannya...

kalau tidak percaya..cuba secara keras dan kerap bagi syarahan tentang Taksub yg menyihirkan manusia sehingga buta hati dan mati minda..

Pasti nik ajis dan askarnya kepanasan...
Berani kerana benar... berlurus kerana Allah dan rasul...

Hperancis