POLITIK HARIAN: Video PAS, PKR Ganas! Chegu Bard Sengaja Cetus Pergaduhan!

Friday, October 7, 2011

Video PAS, PKR Ganas! Chegu Bard Sengaja Cetus Pergaduhan!


Seperti yang mereka rancangkan.... Mereka bertindak ganas dan sengaja mencetuskan pergaduhan semata-mata mahu mencari publisiti murahan! Chegu Bard dengan penyokong fasik PAS yang kini menjelma sebagai komunis Bukit Kepong!




Video: CILI API BLOGGERS

12 comments:

Anonymous said...

melayu sama melayu gaduh....siapa punya angkara.....MAT SYABU punya angkara...

Anonymous said...

hahahaha... huhu.. seronoknyo tgk boruk2 perkasa.. xdo puak pas nak pukul orang awamnyo.. kami bukan macam kalian.. yg di belasah tu puak2 taik anjing jilatan ameno.. BODOHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

memang bodoh pun pekasa umno ni,suka kacau majlis org.dia nak buat ceramah x da sambutan,kenalah kacau mjlis org.

Che'Gu Disiplin said...

dulu sibuk nk keluar parti. kata tak demokratik la ape la. Lepas 'bercuti' dgn mat cd kt indon terus tak jadi.
ko dpt jadi menteri ape chegu bard? ni dok buat kecoh semata-mata nak jadi hero la. kalau tak buat kacau nanti tak dapat jadi menteri kan?

Anonymous said...

yang sialnya....yang babinya....yang pukimaknya dah tahu ada orang tak suka kau,kenapa kau datang tempat orang,kau bawak smseng kau, kau bawak kominis kau datang kat Rembau tu ape ke jadah kau.orang Rembau bukan macam kau suka menganas,suka main bini orang.kau ni suruhan orang cina dap.kenapa kau tak pegi je tempat cina.cuba kau pegi tempat dia orang buat ceramah,dia orang datang tak? sampai mampos kau cakap sorang pun dia orang tak kan datang.kenapa kau suka sangat buat hal tempat Melayu? kau suka macam ni ke? lepas tu kau tengoklah pengikut2 kau memaki hamun orang, habis orang kau maki, lepas umno perkasa.kemapa kau tak maki lim guan eng tu yang merampas tanah2 Melayu kat pulau pinang tu?atau kau dah dapat habuan dari cina tu, atau kau dah dapat puki2 dari negeri cina pemberian lim guan eng.

Anonymous said...

Mulut Anonymous mmg kurang ajar..mak bape xbagi sekolah btul masa kecil...nak cite pasai hal di rembau pun xbtul, pakai tembak ajer..you ada di sana ker? kalu xde dok diam2 la ..mangkok!

Anonymous said...

Anon October 7, 2011 4:58 PM,


Mulut engkau menyerupai Saluran Jubur Mat Sabu semasa sembelit...

Mat Sabu telah menghina Pejuang Melayu ... wajarnya Mat Sabu dan Bard Babi patut kena belasah oleh penduduk Rembau...

Kalau berani...cuba datang sekali lagi...

Anonymous said...

Weew..Yg hadir Semua Ustaz Org Pakai songkok serban tp Budi Bahasa takda ..Org dtg ada Niat Gaduh ke ? Nak hantar Memorandum JE pon..Tua2 tp Perangai Budak2 .. Nak Sokong Mat Sabun Tu buat Ape Komunis macam tu Elok tembak mati je

Anonymous said...

anon 4:58pm

cakap tak nak jatuh. orang yg cakap besar ni biasanya samseng kosong. tin kosong tapi penakut. setakat cabaran lu kami dan mat sabu x gentar la bro. kalau lu nak main darah, lu cakap! kami sambut!

mat sabu trun ceramah johor 10 ogos ni dan di perak 15 ogos(xsilap) , gua nak lu dan geng musibat lu datang! kita tgok sapa yg bacul!

Anonymous said...

cakap tak nak jatuh. orang yg cakap besar ni biasanya samseng kosong. tin kosong tapi penakut. setakat cabaran lu kami dan mat sabu x gentar la bro. kalau lu nak main darah, lu cakap! kami sambut!

mat sabu trun ceramah johor 10 ogos ni dan di perak 15 ogos(xsilap) , gua nak lu dan geng musibat lu datang! kita tgok sapa yg bacul!

*maaf bukan anon 4:58 tapi aku tujukan pada anon October 8, 2011 2:38 PM

Anonymous said...

perkasa sial musibat

Anonymous said...

Hahahaha.. taksub sangat dengan politik.. harap nama jek parti islam tapi perangai macam puaka.. yang korang takut sangat orang nak hantar memorendum tu aper ke hal nya..?? chegu bard..!! anwar janji dengan lu jadi timbalan perdana menteri ke..?? sampai dengan orang melayu pun lu nak gaduh.. dasar bodoh bongok orang korang nie.. orang cina semua tepuk tangan lah tengok video nie.. menatang babi punya manusia dalam video nie..