Sunday, February 3, 2013

4 Lol... Nurul Izzah Meroyan Bannernya Hilang @n_izzah



Marah betul Ahli Parlimen Lembah Pantai ni bila didapati banner ucapan Selamat Hari Wilayahnya hilang... yang kelakar tu sampai meroyan sakan di twitter... budak-budaklah Nurul ni...

Apa tak hilangnya... tengok la lokasi Nurul Izzah gantung banner...mencemarkan pemandangan bandaraya Kuala Lumpur dan mengangu penglihatan pemandu yang boleh mengakibatkan kemalangan.

Di Malaysia, khasnya ibukota Kuala Lumpur yang mempunyai undang-undang yang dilaksanakan oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL). Sekiranya undang-undang tidak dipatuhi, pastinya tindakan akan diambil.

Nak tanya sikit... Nurul Izzah suka-suka je main gantung banner ni? ada dapat permit ke tak?

Apa muslihat Nurul Izzah ambil gambar banner ni pada sekitar jam 3.00-4.00 pagi...  macam ada agenda tersembunyi dirancang dengan banner ni?

Tak payah cakaplah. Kalau di negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan Haram, pantang ada salah sikit yang dilakukan oleh Rakyat, pasti akan ditutup, disita atau diangkut oleh Majlis Perbandaran. Tak gitu? Bak kata sahabat CTS "what goes round comes around".

Tapi Nurul Izzah jangan risau la... aku percaya bannernya diambil oleh peminatnya sendiri untuk buat selimut masa tidur... meleleh....

Air Mata Nurul Izzah Senjata Terakhir PKR!




4 comments:

Anonymous said...

Aku cadang kn ko blogger toksah lh campur hal politik.Ko bkn faham politik pun.Belajar apa itu politik bru cebur kn diri ko dlm bab politik.UMNO ni sama je dr yg No 1 smpai kebawah bkn tau apa erti politik pun.

Anonymous said...

Hahaha..sahla bodoh piang mamat 6.10 nih..dia sndiripun tak tau apa yg dia taip..terlampau byk sgt main bontot nilah akibatnya..puak2 pencacai ni smuanya bodoh, bangang, bahlul, bingai, bengong dan baghal...hahaha..6B..dn satu lg..BERUKKK..wkakakaka..

Anonymous said...

hahaha bukan saja izzah meroyan pengikutnya pun turut meroyan panas beb!

Anonymous said...

Nurul Izzah marah kalau banner dia hilang. Tapi tak marah langsung kalau penganut Islam hilang agama mereka....

Kenyataan dakwah dalam gereja Nurul Izzah....

Bila anda bertanyakan pada saya bahawa tiada paksaan dalam agama, Dr (Ahmad) Farouk (Musa) sendiri pun pernah memetik daripada Quran.

Mana boleh anda atau sesiapa saja bertanya macam mana seseorang boleh berkata, “Maaf, ini hanya terpakai untuk orang Melayu.” Ia perlu juga terpakai secara saksama…dilaksanakan dengan saksama.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates