Wednesday, February 13, 2013

8 Pengikut Ortodok Nik Aziz Marah Giler Bila Rumah Mewah Nik Aziz Didedahkan...


Sering didengar rumah kayu berwarna hijau yang terletak di Pulai Melaka adalah rumah Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, ‘produk’ yang sering dijaja untuk membuktikan Menteri Besar Kelantan hidup dalam keadaan yang zuhud.

Namun blogger Gelombang Kick turut padang untuk meninjau sendiri rumah Nik Aziz itu. Mula-mula pergi di rumah kayu berwarna hijau. Selepas bertemu dengan penduduk setempat, blogger itu bertanyakan kesahihan rumah Menteri Besar Kelantan.

Penduduk setempat pun tunjuk ke arah bangunan misteri di belakang rumah kayu berwarna hijau itu.


Mana satu rumah Nik Aziz, rumah kayu atau bangunan misteri di belakang rumah kayu atau kedua-duanya sekali ? Video URL: http://youtu.be/vj5QXTMBwLQ


-info mymassa

8 comments:

Anonymous said...

otak ada..!!!!!sendiri mau ingat laa..tak kan laa sorang tok guru yg bergelar mb nak duduk kat rumah buruk dengan kambing..dia pun ada nafsu mcm manusia lain jugak..nak rasa umah besau yg sesuai dgn kedudukan dan pangkatnya..umah kayu tuu hanya sekadar topeng utk mengaburi mata pengikut totoknya yg mana telah dibutakan mata dan hati mereka oleh fatwa yg tubik dari mulut tok garu..

Anonymous said...

Orang PAS lain enjoy lubang. Anak dara, janda, bini orang. N.ajis takut bini. Tak jalan lain nak lepaskan nafsu dia buat rumah besar, ada kereta mewah dan sebarang yang mewah tapi buke hok lubey.

exPKR said...

Benda ni dah lama tau dah..x tgk lgi ke umah ank dan menantu nik ajis mcam mana dgn kereta mewahnya..puihhhh... Zuhud konon..ni la dia ularmak jnis bermuka2..wayang lebih!!

Anonymous said...

Rumah N.ajis ker?? bukan BankTabung Milo ??

Anonymous said...

kalau bende ni sah fitnah...masuk nerake la korang...aku tak tahu...korang jawab le dgn Allah ta'ala kt akhirat nnti...melainkan korang mintak maaf dgn tok guru nik aziz...ke takde telor?? mcm Najis Rozak...

Anonymous said...

anon 2:18 pentaksub jubah serban nik ajis mumia, kalau betul? kau yg masuk neraka krn tidak menegakkan kebenaran malahan mempertahankan kemunafikan tok gundu kau, dgn kau2 sekali dicampak malaikat malik menjadi bahan bakaran api neraka yg menyala2

Anonymous said...

Korang tak baik kutuk-kutuk orang lebih-lebih lagi Nik Aziz. Baliau seorang yang alim dan baik hati. Betul saya tak tipu. Walaupun kita berlainan berkenaan parti-parti politik, kita tidak ada hak untuk kutuk orang tanpa bukti yang sah. Kita ada agama dan maruah walaupun berlainan idea, kita wajib menghormati orang lain. Terima kasih.

Anonymous said...

Korang tak baik kutuk-kutuk orang lebih-lebih lagi Nik Aziz. Baliau seorang yang alim dan baik hati. Betul saya tak tipu. Walaupun kita berlainan berkenaan parti-parti politik, kita tidak ada hak untuk kutuk orang tanpa bukti yang sah. Kita ada agama dan maruah walaupun berlainan idea, kita wajib menghormati orang lain. Terima kasih.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates