Monday, October 17, 2011

Isu Ramas Buah Dada: Guan Eng Tidak Tahan Menanggung Malu... Saddisnya!


Baeek punyaaa KANTOI...

MIM Kantoikan Guan Eng

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng enggan mengulas laporan dalam blog pro-Umno yang mendakwa anak lelaki seorang kenamaan di negeri itu mencabul kehormatan seorang rakan pelajar wanitanya.

Awal hari ini, isteri Lim, Betty Chew, juga enggan mengulas dan hanya berkata, "Tolong kemukakan soalan kepada KM".

Media di Pulau Pinang hari ini kecoh apabila blog pro-Umno mendakwa anak pemimpin tinggi politik mencabul kehormatan budak sekolah dan bagi menutup perbuatan itu, bayaran RM200,000 didakwa disogok kepada ibu bapa budak perempuan itu supaya tidak menghebohkannya.

Kemudian Guan Eng meminta dakwaan tersebut diterbitkan akhbar-akhbar dan media nasional... Nah... nampak sangat dah kantoi cuba nak salahkan orang lain pula....

Kenapa Guan Eng tidak menafikan dan kenapa takut untuk memberi komen sebaliknya mahu menyerang. Taktik yang sama digunakan apabila beliau kantoi berbohong dalam banyak isu. Politik murahan la bro...

Banyak Guan Eng labur tu RM200,000 untuk tutup mulut, last-last kantoi juga.. Pergh saddisnya!!!

Dibawah petikan dari blog MIM


MiM tidak pasti sama ada mahu berterima kasih atau tidak kepada Susan Loone, wartawan MalaysiaKini kerana merujuk blog MiM tentang skandal anak lelaki VVIP yang mencabul kehormatan seorang budak perempuan sekolah yang sama dan disogok RM200,000.

Tetapi yang pastinya, MalaysiaKini telah menyetujui dan membuka spekulasi skandal panas itu lebih luas dengan mendedahkan bahawa anak lelaki Lim Guan Eng DAP memang telah berpindah dari SMJK Heng Ee ke SMK St Xavier.

Portal pro-pembangkang yang termain dengan rentak bloggers pro-BN itu pasti akan memakan diri boss dan mereka sendiri.

Lebih-lebih lagi portal tersebut mula memainkan kenyataan daripada 'sumber' tetapi sumber tersebut tidak di dedahkan! Begitu senang sekali!

Dan MalaysiaKini mengharapkan pembaca supaya percaya bulat-bulat ! Inilah yang dikatakan 'baling batu, sembunyi tangan !


Dan jangan jadi bodoh untuk mempercayai anak dipindah tanpa alasan yang masuk akal dan munasabah !

Berita terdahulu: RM200K Untuk Tutup Kes Anak VVIP Raba Buah Dada Budak Sekolah!

No comments: