Wednesday, October 19, 2011

Malaysiakini Akui Wujud Mangsa Ramas Buah Dada!


Selepas membantu popularkan isu ramas buah dada , portal Malaysiakini iaitu wartawannya Susan Loone telah kantoi dengan secara tak sengaja dedahkan wujud mangsa pelajar dari sekolah Heng Eee.



Seperti dikatakan blogger MPP dan Dr MIM , tak kan la kami ni blogger pro BN nak letakkan gambar sebenar mangsa dan sudah tentunya membahayakan keselamatan beliau dan keluarga.

Jangan cepat melompat riang sangat juak-juak pencacai Pakatan. Dan lihatkan  bukti portal  pro pembangkang yang umpama kitab panduan politik Pakatan  ini telah akui wujudnya mangsa ramas buah dada hasil kerja anak VVIP gatal !





Susan Loone secara tak sengaja telah membuktikan bahawa insiden ramas tetek tu ADALAH BENAR dan mangsa kezaliman anak Guan Eng tu sedang belajar di sekolah Heng Ee!!

Tak kan puak-puak penjilat tegar Pakatan ini nak kata Malaysiakini penipu juga seperti blogger Penang?.

Dikhabarkan juga  beberapa pemimpin besar DAP sedang  ketawa besar melihat Guan Eng & Kit Siang menanggug sendirian isu skandal  ini yang didedahkan blogger Penang .  Mengapa mereka senang hati ?  Kerana mereka lah yang bocorkan maklumat rahsia besar ini  ...hahaha ...

Untuk apa?  sebabnya mereka sendiri nak jatuhkan Ketua Regim DAP  berasal dari Melaka ini ...haha

** cas keting dalam DAP Penang  dasyat juga ...haha.. -PB

No comments: