Tuesday, October 11, 2011

Risalah Hudud, Nik Aziz Penggal Kepala Lim Guan Eng


Sapa punya kerja ni?

Tanpa usul periksa lagi, mereka sudah menuduh pengedaran risalan tersebut di lakukan oleh Umno/BN.

Menurut kata, Ketua Pemuda DAPSY, Anthony Loke, pengedaran risalah tersebut merupakan 'satu kerja gila' pihak lawan dalam usaha memburuk-burukkan PAS dan Pakatan Rakyat.


Bercakap pada sidang media di Lobi Parlimen semalam, Loke yang juga ahli Parlimen Rasah menyatakan, walaupun DAP tidak bersetuju dengan Hudud, namun tindakan memburuk-burukkan hukum Islam ini adalah 'sangat tidak bermoral'.


Turut serta dalam sidang media itu ialah, ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad; ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusof dan ahli Parlimen Teluk Intan, A Sivanesan.

Seperti biasa, Pakatan Pembangkang terpaksa menggunakan pelbagai kaedah persepsi memandangkan mereka tiada pilihan lain. Ini kerana kebanyakan isu yang berbangkit tidak menyebelahi mereka.

Taktik dan gimik seperti ini dirancang oleh pembangkang untuk mengaburi mata penyokong setiap parti dalam Pakatan Rakyat ketika pilihan raya umum semakin hampir sekarang.

Hallo brader... Kalau tak puas hati pergi buat report polis la! Biar pihak berkuasa yang siasat! jangan suka tunding jari kepada Umno/BN, semua yang jahat Umno/BN punya kerja... Ini politik murahan la...

Jangan ingat majoriti ahli PAS semuanya boleh terima DAP??

Khalid Samad... pandai betul pura-pura terkejutkan...

Video Dewan Rakyat: Rembau vs Permatang Pauh

No comments: