Saturday, December 24, 2011

Yusry KRU Nikah Puteri UMNO Lisa Surihani 23 Feb 2012


Lisa Surihani dan Yusry KRU akan bernikah pada 23.02.2012 dan majlis resepsi (bersanding) 26.02.2012. Pengumuman yang di buat oleh lisa surihani dan yusry kru di buat pada hari ini di marriot putrajaya hotel dan spa.

Lokasi pernikahan Lisa Surihani dan Yusry KRU akan berlangsung di masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Putrajaya dan persandingan (resepsi) pula akan berlangsung di Putrajaya International Convention Centre (PICC) Putrajaya.


Yusry juga mengakui bahawa pihak sebelah keluarga sudah menghantar tanda ke pihak keluarga Lisa. Kira tanda tu sebagai menyunting bunga di laman orang.


Menurut Lisa dan Yusry juga, mereka mula berkenalan melalui BBM, blackberry messenger dan dari situ mereka mula berkenalan secara serius.

Seorang wartawan melontarkan soalan tentang apa sebenarnya yang Lisa Surihani lakukan sehingga boleh membuatkan Yusry KRU menjadi seorang lelaki yang sangat gembira.

Yusry KRU memberitahu yang mereka sebenarnya saling mencintai sepenuh jiwa antara satu sama lain dan sikap Lisa Surihani yang sentiasa menyokong kerjaya beliau.

Sumber klik di sini...

4 comments:

Anonymous said...

2011?biar betik...

Unknown said...

typo... dah betulkan 2012

samdol said...

melepas aku....

Hamzah Abd Hamid said...

nak terjun laut lah law mcm nie :''''''''''''(P