Saturday, July 23, 2011

8 Orang sahaja Yang Hadir Ceramah Bersih 2.0 Chegu Bard

Hanya 8 orang sahaja yang hadir di Majlis ceramah Chegu Bard di Taman Rantau, Negeri Sembilan, selebihnya kelihatan budak-budak SAMM diarahkan untuk duduk memenuhi ruang kerusi yang kosong.

Rakyat sebenarnya sudah bosan dengan perangai Chegu Bard yang suka memutar belitkankan fakta dan sering menabur fitnah disetiap ceramahnya.

Orang kampung pun dah meluat nak dengar ceramah Chegu Bard... Ok besok aku akan update full story dan gambar lagi...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

13 comments:

Dylan Faris said...

chegu bard dah xreleven lagi kat N9...hahaha.......memalukan PKR, baek kuar parti kencing rakyat ni....sendiri maw ingat lah bard...

Anonymous said...

Perrghhh.ramaaiii nyerr..takowttt wooo !

Anonymous said...

org dah tau apa chegu bard nak kencing, so lbh baik x pyh dtg.. buang masa je

Anonymous said...

umnoprono penuh dgn penipuan! politik kotor dan jijik!

Anonymous said...

tang umno mung kate penh peniuan.. mat sabun mu tuu lagi kuaT PENIPU laaa... kena rempuh polis konon... dia rempuh norma atau norma remuh dia.. kwa kwa kwa kwa mat sabun masuk bilik norma atau norma masuk bilik mat sabun.........

Anonymous said...

wakakaka.....Bodoh...!!! Badrul hisyam mmg Bodohhh....Penipu....bagi anak bini makan hasil menjaja fitnah 1 malaya.....bangsat kau BADRUL.....kau mmg Bangsat,,,!!

Anonymous said...

Buat anon 12:24

Puki mak kau la.
Kalau parti puki mak kau semuanya betul.
binatang otak babi la kau ni.
Babi kalau dah babi memang susah nak di ajar,
Harrrrgh tuuuuuuuuuuuuih!!

CINANAT FUCKATAN said...

ape kate kita tukar nama badrul hisham kepada 'bodoh hisap'!!..sebab cina dapIng panggil sleng memang ala munyi mcm itu maa..haha..owng kg den tak nak dongar ceramah mngarot FUCKATAN ni...abis borehhh jo...haha..

Ida Zul said...

mana orang nak datang tengok kalau dia tak dapat bawa & tunjuk cincin harga uS$24.4 juta tu!!!!

pandai sungguh buat lawak!! ha! ha! haaaaarrr!! kalah mr. bean!!

SAMM said...

org umno yg bodoh! terbukti big mama beli cicin tu.. bukti dah jelas.. baca d blog chegu bard..

Anonymous said...

org pkr la bodoh.. hisap konek anwar kongkek china doll...

Anonymous said...

apalah orang orang pakatan melayu tak gunakan akal lansung, dah ada bukti rosmah tak beli cincin tu masih dengar tipu si bad, kamu tahu si bad tu budak suruhan, cari makan dengan menipu, cuba dengar apa kata YB Zul Nordin, kan ke Anwar tu beri tugas kat kuncu dia untuk menipu, buat kacau, tak paham paham ke kamu melayu,lebih baik belajar lagi untuk tingkat kan ekonomi orang melayu,..minta bad ke, anwar ke sponsor dapatkan MacD ke, Kenny Rogers ke lagi baik,...

Anonymous said...

LAWAK SUNGGUH arr
buek paneh hati yo..

tak de modal ar tu
tang bukti cincin tu yang ko nak cite kan ..

tak yah tipu arr...
tak logik dek akal
beli mahal2 pos cam tu je..