Tuesday, July 19, 2011

Marina Seharusnya Menghormati Mukhriz dan Tun Mahathir

Melayu Mudah Lupa...

Kenyataan Marina yang disiarkan di Malaysiakini telah menconteng arang ke atas muka Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan adiknya juga seorang Timbalan Menteri MITI, Dato' Mukriz yang juga bersama Umno.

Perkara seperti ini seharusnya tidak boleh berlaku, dimana tindakan yang lakukan oleh Marina ini adalah tidak tepat dan seperti mahu mahu membunuh karier adiknya disaat Dato Mukhriz dilihat begitu lemah didalam Umno  sewaktu ini?

Marina terlupa bahawa Umnolah beliau dibesarkan dengan kehidupan sempurna! Sanggup Marina belot kepada bapanya dan menyokong Pertubuhan Haram yang bertuankan Anwar Ibrahim! Harap Tun Mahathir dapat bersabar menghadapi perilaku anaknya yang diluar kebiasaan ini.


Tun Mahathir bekas Perdana Menteri dan seorang negarawan terulung banyak memberikan nasihat dan tindakan untuk kepentingan rakyat. Begitu banyak jasanya kepada UMNO, orang Melayu dan negara. Tetapi bagaimana rakyat mahu mendengar nasihat dan pandangan Tun selepas ini andai anaknya sendiri membawa haluan berbeza?

Baca artikel ini juga : Big Dog Dan Parpukari Tutup Mulut Bila Marina Mahathir Sertai Perhimpunan Haram...!!

1 comment:

Anonymous said...

lantak p la depa ni....