Tuesday, July 19, 2011

14 Ceramah Nurul Izzah Bongkar Kisah Sebenar Video Seks Anwar


14 comments:

Anonymous said...

alhamdullilah....

anak kel said...

bukan 4 orang saksi dah IZAH oi. dah berjuta saksi dah.semua orang tengok dan dah ramai benar dah percaya itu IZAH punya bapa punya lakonan.tidak ada orang kata bapa IZAH yang berlakon , tapi bapa IZAH yang sibuk kata orang kata dia punya lakonan. apa hal . Siapa makan lada dia rasa pedas.

Anonymous said...

anak kel..
jangan buat pandir laa...
Islam bukan nak berjuta saksi..nak 4 saksi je..ko tak belajar agama ke...jangan buat bangang..kalau tak faham...malu bangsa je...

Anonymous said...

anon. 9;43
Ko reti baca ke tk??? Lain kali baca betul2 dulu komen anak kel tu baru bg komen...nmpk sgt biol aka bodohnyer ko nih...hahaha

Anonymous said...

salam...apalah kau ni ijah...4saksi tu mmg betol tapi pernah xdengar hukum QARINA..dimana saksi tiada cuma ada bukti yang sahih seperti rakaman video,bukti air mani,rambut,air liur dan berbagai jenis sample dari badan suspek..kalu perlukan 4 orang saksi maka kalu ada kes rogol yg berlaku di tempat tersembunyi dan sunyi bagaimana hendak cas kes rogol???apa guna orang forensik??kalau xpandai pasal agama jangan bercakap pasal agama..nanti kena batang hdung sendiri..aduyai jijah..

Anonymous said...

sapa nak kawin anak anwar wei....masuk ler minang....best oooo......freestyle!!!

Anonymous said...

PAPA JAHAT!

emm said...

anuuuuuuuuuuuuuuuuuuu _ar ngan famliy dia meroyannnnnnnn ..ngan ngan mak aku pon kena tipu sanjung melangitttt anuuuuuuuuuuuuuu bedebah ni...kesian tipu org kg macam mak aku tu...aku doa mati cepat anuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-ar ni banyak kan dose org je sokong dia...

Anonymous said...

itulah akibat nak baca kitab tanpa memikir intipatinya.minimum 4 saksi,kalau dapat lebih itu yg elok.bukan 4 orang saksi lah bahlol,tapi 4 saksi.4 saksi dan 4 orang saksi amat jauh maknanya...bacalah sastera arab yg lama2 klasik itu baru buat tafsir.islam itu adil bukan kuno.hukumlah manusia dengan keadilan.

Anonymous said...

Kes tala lubang kunyit Si Sipul tak nak komen ke Izah??? Itu tak ada 4 saksi tapi ada DNA. Sebelum kata DNA tu palsu, suruh bapak Izah serah DNA secara suka rela baru real. Paling senang Sumpah Lakhnat pun kira ok. Dapat bersihkan nama keluarga kau dan generasi akan datang. Apa macam boleh tak???

Anonymous said...

"IZZAHHHH....(NADA MANJA GITU)" JOM KT BERZINA. KITA SOROK LA..ORG TAK NAMPAK. KALO DIA ORG TAK ADA 4 ORG SAKSI, DIA ORG TAK BOLEH TUDUH KT... SELAMATKAN? "JOMM LAAA..." "KALO KENE GILIR2 PON DIBOLEHKAN SBB DARURAT. YG PENTING DIA ORG TAK ADA 4 SAKSI..." HIHIIHII...(GELAK ALA AL JUBURI)

Anonymous said...

Anjing klau main tpi jln memang org tak kisah tpi tuan yg punya anjing aku rasakan tentu tak bagi mkn cukup......

Anonymous said...

BTUL BTUL BTUL...TUWAN ANJING SLALU SAKIT2 TAK TJAGA..NI ANAK ANJING PULAK MENYALAK...KONG..KONG KONG..KANG..KANG..KAANG

Anonymous said...

Di akhir zaman....pada masa sekarang lah banyak angkara fitnah memfitnah sesama insan. Hanya Allah yang tahu segala apa yang berlaku.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates