Tuesday, July 19, 2011

Lawak Pagi Buta: ANUgerah Ibrahim Ali?

Jangan marah aku rasa artikel ni lawak gila so aku copy paste je artikel ni dari blog Aku tak peduli blogspot dot com...

Aku nak komen apa ya?

Kalau komen nanti ramai lak ahli Perkasa yang marah.Jadi aku nak tolong promo ANUgerah Ibrahim Ali ini kepada anak anak yang tengah study kat UiTM.Pertama kena faham ANUgerah Ibrahim Ali ini tak sama dengan ANUgerah Tuhan yang satu lagi tu.Tak sama kat mana aku tak tahulah,tapi yang pasti ANU yang sorang lagi tu semua dah tahu saiznya.

Kedua,semangat Melayu mesti kuat.Setakat jerit sana,jerit sini,melolong sana,melolong sini tapi akhirnya tak jadi turun bertempur tak layak.Cakap mesti serupa bikin..

Ketiga,kena ingat hadiah RM5,000 ini Ibrahim Ali sendiri taja dan bukan duit gomen atau UiTM,jadi jangan sia siakan usaha murni ini.

Itu je 3 perkara yang pakcik nak pesan,yang lain ikut je arahan IMPAK kat bawah ini.Kalau tak ikut tahun depan tak ada lagi ANUgerah macam ini.

4 comments:

Anonymous said...

Besaq mana jasa Ib Ali smpai dapt ANUgerah ni???

Anonymous said...

IA yg cadangkan anugerah ni. is he as good as the criteria needed? i dont think so. very funny.

Anonymous said...

BLOG ANDA SUDAH DISENARAIKAN DALAM RSS-FEED FANPAGE FACEBOOK INI... TERIMA KASIH!

Anonymous said...

salam,


ANON 1:38

Kaji semula sejarah UiTM dan penglibatan tuk him dgn UiTM.

Banyak jasa dia... cuma kita tak tau