POLITIK HARIAN: Skandal Khalid Ibrahim, Elizabeth Wong ?

Monday, July 18, 2011

Skandal Khalid Ibrahim, Elizabeth Wong ?


Elizabeth Wong (Eli Wong) kini sering kelihatan disisi Menteri Besar Selanggor Khalid Ibrahim (Khalid Gagap) mesra nampak.... Gambar terbaru yang dirakamkan Eli Wong menemankan Khalid Gagap menghadiri majlis pengkebumian jenazah Raja Aziz Addruse, peguam veteran yang pernah membela Anwar dalam kes liwat 1998.


Apa keistimewaan Eli Wong sehingga Khalid tidak mahu bawa isterinya Puan Sri Salbiah ke majlis ini.. Dan juga apa peranan exco beragama islam seperti Yaakop Sapari, Iskandar PAS, Dr Halimah atau pun Rodziah Ismail….? Malah dalam upacara begini, Setpol MB iaitu Faekah Husin lebih sesuai untuk menemaninya!

Mari kita selak sikit.... dah lama teman perhatikan tingkah laku si Khalid ga ga gagap ni.... Jangan tak tahu bahawa Khalid gagap memang ada hubungan Teman Tapi Mesra dengan Eli Wong....

Cercita... cer cita... Sewaktu kasih mula bersemi... Khalid Gagap begitu ghairah mahu mendampinggi Eli Wong... baek punyaaaaa...... baek punyaaaaa......

Dikhabarkan pelbagai hadiah, bunga dihantar ke pejabat Eli Wong.... bila orang tanya Eli... sapa yang hantar? jawab Eli.. Helmi yang kasi..... Eli pun nak cover jugak.. mungkin malu dapat Teman Tapi Mesra yang ga.... ga.... gagap.....

Eli Wong seperti kita ketahui... lebih minat suka kepada lelaki melayu berbanding dengan lelaki Cina... baek punyaaaa.... tapi dengan Khalid Gagap aku tak tahu pulak?

Khalid ni pun satu... nak skandal.. tak pandai cover... Tidak dinafikan Khalid gagap bahagia apabila Eli Wong sentiasa berada disinya.. bila ditanya apa hubungan Khalid Gagap dengan Eli.. Jawap Khalid... Te te te teman ta ta pi mesra selaluuuuuuuu..... Lidah Khalid lancar bila sebut mesra selalu.... Selain daripada itu dengar cerita Khalid sering memainkan lagu Kekasih Gelapku di bilik pejabatnya.... apa maksudnya ni?

Gambar diatas reaksi Khalid terima MMS gambar Eli Wong tido terkangkang... dah macam terkena nasi kangkang Khalid ni! Kah Kah Kah! Lu pikirrrr la sendiri........

8 comments:

Anonymous said...

Power siuttt!!! tangkap leleh bila khalid baca ni kah3

Anonymous said...

maksud u kekasih gelap ke? kah3

Anonymous said...

Bagus...peliwat ok, pelaku sex video ok , penzina pun ok . Niknajis kata undi diaorang boleh masuk syurga !!

Anonymous said...

xabis2 dgn porno.sudahla..kutuk ulama plak 2..

Double Y said...

Hahahahaha... menarik!!!

Anonymous said...

bagi lah dia peluang semasa dia di takhta ni, next pru dia tak jadi menteri besar lagi, dah tentu bila tak da jawatan semut pun tak mau datang,.. orang tua hati muda, tak kan tak tau, boss dia dalam PKR pun hati muda juga, nak sama taraf lah tu,,

mazri said...

anon 4.49.porno apa nya ni..kau tu baca biar abis dulu...buka minda kau tuh..kalau da dasar otak sempit memang lah kau nampak porno..sapa ulamak...nicky ajis ???tu bukan ulamak la...tu ular dalam semak...

bro jinggo...ter..ter..ba...ikkk...

Anonymous said...

tak ada china pompuan yang layak jadi wakil rakyat. depa tau menjerit saja. cer fikir yang dok dera amah indonesia tu sapa? bukan china ka? maknanya pompuan china memang pendek akal.