Saturday, October 15, 2011

Chegu Bard Lebih Utamakan Fitnah Cincin Rosmah Daripada Anaknya....


Gila glamour mamat poyo ni... kalau nak cari duit sekali pun bukan macam ni cara nya bro.... pesanan aku bard tak payah lah nak sibuk-sibuk pasal isu cincin ni... beri tumpuan kepada anakya yang sakit itu lebih baik.. aku dengar keadaan che'Nur semakin serius! 


Che'Nur dikesan kena 'Bronkopneumonia' perlu diperhatian lebih... sila lihat di sini...

Bard cari duit dengan cara kotor, mahu terbit brosur cincin RM24 juta

Chegubard, menerajui satu kumpulan yang di wujudkan yang dikenali sebagai Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), namun kumpulan ini dipulaukan oleh puak AMK, PKR sendiri...

Katanya, selain menerbitkan bukti asal mengenai cincin tersebut, brosur itu juga akan turut memuatkan jumlah pembaziran dan gaya hidup mewah orang yang didakwanya "bergaya sebagai wanita pertama Malaysia."

Majlis pelancaran brosur tersebut akan diadakan di pejabat PKR di Rantau, Negeri Sembilan dan akan dihadiri pemimpin tinggi PKR, termasuk naib presiden Datuk Chua Jui Meng dan Fuziah Salleh serta setiausaha Pemuda DAP kebangsaan, Anthony Loke .

Sudah-sudah la Bard... orang dah tak guna taktik politik murahan ni lagi... Patut la kalah memanjang je bila ada pemilihan... Sampai nak jadi Ketua pun terpaksa wujudkan kumpulan sendiri... duh murahan sangat lah!

No comments: