Monday, July 18, 2011

Pemuda Umno Mantap Perjuangkan Nasib Golongan Muda.. Pemuda Pembangkang Apa Pun Tak Boleh!


Dilihat Pemuda PAS kini seperti tidak wujud di persada politik Malaysia. Dan apabila wujud pun, memperjuangkan isu-isu yang remeh dan kecil. Nama Islam tidak berjaya diharumkan di Malaysia.

Kenyataan-kenyataan Ketua Pemuda PAS, Ust Nasarudin Tantawi tidak dapat diterima masyarakat Malaysia secara umum. Idea-idea beliau dilihat aneh dan tidak matang. Anak-anak muda sekarang lebih tertarik dengan Pemuda Umno berbanding Pemuda PAS.

Nasarudin gagal membawa suara anak muda yang engan tunduk dibawah tekanan DAP!


Kau apahal Jinggo? Aku baling dengan kayu ni kang!

AMK... Anak Muda Keliru dengan dengan sikap Ketua Pemuda PKR Shamsul Iskandar yang berakal pendek... dah lah kaki pendek nak berucap pun terpaksa dukong dia..... Inilah ketua Pemuda yang paling tak guna dalam Malaysia... Biadap buat kecoh dalam masjid... apala bangang punya umat ni? tengok video Shamsul buat kecoh dalam rumah Allah di bawah.




Bermula dengan BN Youth Lab, BN Youth Job Fair, Skim rumah pertamaku, Skim latihan dan sebagainya... Ketua Pemuda Umno Malaysia, KJ membawa suara orang muda kehadapan dan merealisasikan kemahuan golongan muda.



Terbaru Karnival Kerjaya Pemuda BN Di Pahang berjaya, 6,000 dijamin dapat kerja.

Sebanyak 60 peratus daripada 6000 pencari kerja yang mendaftar di Karnival Kerjaya Pemuda Barisan Nasional (BN) 2011 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Sultan Ahmad Shah, di sini sejak Jumaat lalu dijangka mendapat pekerjaan.

Mereka bakal memperoleh pekerjaan dalam pelbagai bidang yang dipohon seperti perhotelan, perladangan dan peruncitan dalam masa terdekat.

Bagaimanapun, selebihnya iaitu kira-kira 2400 orang perlu mengikuti beberapa peringkat temuduga dan latihan daripada syarikat serta agensi berkaitan berdasarkan keperluan jawatan yang ditawarkan.

Rata-rata jawatan yang ditawarkan adalah mengikut kelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) sehingga ke peringkat ijazah serjana muda.


Inilah hebatnya Pemuda Umno/BN, sentiasa prihatin dalam membantu rakyat!

Tapi ada juga rakyat yang terlupa jasa yang telah kerajaan buat untuk bantu mereka... Kalau nak diharapkan Pemuda Pembangkang hidup segan mati tak mahu...

2 comments:

Anonymous said...

betul tu... sy golongan muda kecewa dgn mereka... hidup pemuda umno!

Anonymous said...

Betul tu,tp masalahnya bila dah dpt kejer,semua berpaling tadah. Mcm2 dah kita buat,tp dorg ni mmg jenis xkng jasa.tanpa pemuda bn, xtaulah cmne org melayu nak survive. Hidup BN:Dng tadah. Mcm2 dah kita buat,tp dorg ni mmg jenis xkng jasa.tanpa pemuda bn, xtaulah cmne org melayu nak survive. Hidup BN:D