Saturday, January 14, 2012

Konvensyen PR: Pakatan Dapat Sokongan Orang BN, Mat Sabu Buat Lawak Bangang Mah...


Pemimpin Pas tak habis-habis nak buat lawak bangang... Adakan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu mendakwa mendapat sokongan pelbagai pihak dari Barisan Nasional (BN) untuk memastikan Pakatan Rakyat (PR) boleh menguasai Putrajaya dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Mat Sabu berkata, kononya bekas menteri dan menteri yang sedang berkhidmat ada bertemu dengannya dan menawarkan sokongan untuk sama-sama menjayakan matlamat tersebut.

"Pegawai kerajaan dan bekas pegawai termasuk polis dan tentera turut menyuarakan sokongan dan sedia menghulurkan bantuan pada bila-bila masa.

"Mereka kata biarlah kami berjuang dari dalam untuk menumbangkan BN dari dalam," katanya ketika berucap pada Konvensyen PR Ketiga di Stadium Sultan Abdul Halim.


Lawak Mah.... ( Mah ialah pasangan Mat Sabu ketika di tangkap basah di bilik 121)

Sebenarnya berbohong sudah menjadi amalan Mat Sabu dan parti pembangkang, fitnah sudah jadi budaya dan amalan hidup mereka.

Pembohongan ini dibuat semata-mata untuk menarik rakyat menyokong Pakatan Rakyat. Mat Sabu hanya sekadar bercakap tanpa mengemukakan bukti yang sahih...

Malah pembohongan Mat Sabu ini boleh dikatakan tahap darjah satu, macam ni ke Timbalan Presiden Pas nak rampas Putrajaya... jawabnya jangan mimpi lah... rakyat bijak menilai maka mereka tidak mudah terpengaruh dan ditipu dengan sendiwara Mat Sabu.

9 comments:

Anonymous said...

kah kah kah... macam haram jadaah mat sabun ni!

Anonymous said...

Lawakkkkk.kalau pkr memerintah ngare ni baek aku pindah luar ngare je.xsanggup rase terjajah kat negate sndiri oleh org2 pro yahudi.

bekas komando said...

Mat sabun bermimpi disiang hari,mimpi basah men ngn bini org boleh la! ! Haram jadah punye mat sabu!!!

Anonymous said...

BANG MAT NIE CARA LAMA LA ORANG TAK PAKAI DAH CARA NIE...OTAK ADA PAKAI LA ELOK-ELOK SIKIT.KALAU OTAK DAH BEKU MACAM BANG MAT MACAM MANA NAK PERINTAH NEGARA NIE...JANGAN HARAP...PUNAH NEGARA NIE...BACK TO ZERO LA JAWABNYA...

Anonymous said...

ADA YANG CERDIK DAN IKLAS DALAM PERJUANGAN ISLAM KAU ORANG PANGKAH.DALAM KEPIMPINAN PAS DARI HADI KE NIK AZIZ ,MAT SABU.MAMFUZ,SALAHUDDIN AYUB,HUSAM MUSA,KHALID SAMAD....DAH TAK BOLEH NAK FIKIR HAL AGAMA ISLAM DALAM KEPALA OTAK MEREKA ...APA LAGI ANWAR BOLEH BAGI KAT MEREKA.....ABANG-ABANG SEKELIAN ALLAH BAGI AKAL TU GUNAKANLAH SEBAIKNYA...INGAT BANG KITA INI ADA SOAL KUBOR

CUPING MERAH said...

puak-puak mangkuk hayun umno masih tk sedar diri dan tak tau perkembangan berlaku sekarang ini...bodoh nak mampus..susah nak cerdik..apa mat sabu cakap tu betul...AMANAH adalah NGO dikalangan ahli-ahli UMNO dan Veteran UMNO MEMPUNYAI 10,000 ahli yg terdiri dari ahli umno..pengerusi adalah tengku Razaleih..kini ahli2 AMANAH memaksa pengerusi untuk menjadikan AMANAH sebuah parti politik dan akan menyokong pakatan pada pru akan datang..lihat di youtube wawancara doto kadir sheikh fadhir..

jangan bengap sangat dan jangan buat cerita untuk sedapkan hati..wal hal hati menderita

Bron said...

cuping telinga dah merah... puak pas dah panas.. kah kah kah!

Anonymous said...

RUPANYA SOKONGAN ORANG UMNO YANG KAU KAFIRKAN KAU TAGIHKAN JUGA YE...MUSIBAT MEMANG DASAR LANGAU

Anonymous said...

Orang meno x sumer mcm lembu ..pasai x nak dianggap bodo melembu tu depa pi sokg mana yg depa rasa betoi..yg bebaki bodo melembu tu dah tau yg ketua pi buat punah buat pa pi sokong lg..meno2 dah nasib hang dah nak bekubor sat lagi..