Thursday, January 12, 2012

Video Tentera AS Kencing Mayat Pejuang Taliban


Empat Marin Amarika Syarikat kencing diatas maya pejuang taliban... memang kurang ajar dan tak bertemadun... Manusia paling biadap di dunia itulah yang patut diberikan kepada tentera Amarika ini...

Selain dari mendapat kecaman dari orang islam ianya turut di kecam oelh vateran perang Amarika Syarikat yang tidak bersetuju dengan tindakan ini.

Tentera Amerika Syarikat sedang menyiasat video dalam internet yang didakwa menunjukkan anggota Marin membuang air kecil ke atas mayat pejuang Taliban di Afghanistan, kata seorang jurucakap.


Video ini menunjukkan empat individu yang memakai seragam tentera AS, membuang air kecil ke atas tiga mayat berdarah di atas tanah dan sedar perbuatan mereka sedang dirakam.

Pentagon belum lagi mengesahkan kesahihan video itu tetapi jurucakapnya, John Kirby, memberitahu AFP, "Walau apa pun keadaannya atau siapa di dalam video itu, ia adalah perbuatan hina, jelek dan tidak boleh diterima sesiapa saja dalam tentera. Ia memualkan."

2 comments:

Anonymous said...

AS bangsat! manusia tidak bertamadun! potong saja anu diaorg tu!

Anonymous said...

AS akan:
- panggil budak2 marin tu
- pas tu buat court marsyal
- then budak2 tu kena gantung kerja
- dunia pun tengok AS ni baguih sebab cepat ambik tindakan dan nampak prihatin dan gentlemen
- budak2 marin tu happy mcm tak dak apa berlaku jek

hmm...my only statement...bullsiitt !! bak kata ucop wilca..ha..ha. Lawak sunggoh AS nih..cuba hang pa observe Anuwar Pak Berahim punya cara...

Kes Hasan Ali pun cam tu jugak kot..i think i know how the ending will be...hmm..we'll see...cuma rakyat jgn mudah tertipu dan cepat buat andaian berdasarkan benda depan mata..belajaq berfikir la sikit..