Monday, July 18, 2011

Blogger PAS Menentang Keputusan Hadi Awang


Blogger Kerabu Bersuara semalam, Ahad menyatakan ketidak puas hatinya kepada Presiden PAS yang tunduk diatas desakan DAP! Laman blog tersebut menyifatkan bahawa Presiden PAS lembik dan tidak tegas dalam memperjuangkan agama Islam.

Syed Mu’az Syed Putra pengendali Blog tersebut bingung dengan keputusan PAS Kedah yang menarik balik cadangan larangan ke atas pusat hiburan di negeri itu daripada beroperasi sepanjang bulan Ramadhan.

Menurutnya lagi PAS tidak mempunyai pendirian dan kurang bijak dalam membuat keputusan, ianya dibuat tanpa berfikir panjang.

Syed juga meminta agar DAP menghormati hak PAS!

Malangnya Syed aku nak bagi tahu kau bahawa PAS memang bacul dan sudah lama menjadi kuda tungangan DAP! Baru nak sedar ke?

Walau bagaimanapun, aku ucapkan syabas kepada kau kerana telah tersedar dari lamunan mimpi... DAP bukanlah kawan yang baik!

DAP mempunyai agenda yang tersendiri yaitu menghapuskan kuasa melayu di negara ini... Blogger blogger PAS yang lain... Fikir fikirkan lah...

Baca artikel ini juga: PAS 'Sujud' Perintah DAP

4 comments:

apa nama said...

PAS Pengkhianat Melayu dan Islam!

Hamba Alllah said...

mencadangkan supaya nama parti Islam pada parti PAS (Parti Islam Semalaysia) di buang.... kerana mencemar ISLAM yg SHUMUL....mari semua kita yang beragama islam mendesak supaya PAS tidak lagi memakai namaa ISLAM pada parti tersebut....

Anonymous said...

Bro....dalam hal ni saya teringatkan kata2 Nik Aziz, bahawa dia sanggup berkerja dengan saitan untuk menegakan hukum Islam.

Doa dia mustajab dan ALLAH telah perkenankan.Maka terserlah kini saitan yang mana.ALLAH Maha Adil bagi menunjukkan kehebatanNYA.

Maka Saitan yang dipinta maka saitan juga yang ALLAH bagi.

Jadi kepada bogger PAS tu,apa lu mau bising.Lu punya Ulul Amri sudah minta,jadi lu kena terima.Lu kawan la sama itu saitan.ALLAH sudah bagi terang pada lu dan semua kita bahawa ini orang tak tak boleh jadi kawan,sebab dia x mau terima Islam apasal lu and the gang masih lagi sokong.

Ini bukan gua tuduh atau fitnah,tapi lu ada mata ada telinga dan ada otak bukan.Betul ka apa yang gua cakap.Pada lu gua sikit nasihat mau bagi,itu otak ALLAH bagi sikit pakai la.

Kalau lu bodoh sebab lu punya emak atau bapak tarak kasi sekolah gua tak kesah.Tapi lu belajar tinggi ma,tapi apasal masih lagi bodoh.

Jadi...take Ur time,duduk satu tempat diam diam,kemudian kasi pikir.

Rahim Janggut

karpal selam said...

Mahu wujud negara Islam langkah mayat kami dulu - Karpal Singh