POLITIK HARIAN: Bom Meletop Di Pavillion, Bukit Bintang

Wednesday, July 20, 2011

Bom Meletop Di Pavillion, Bukit Bintang

Satu letupan bom berlaku dikawasan Pavillion Bukit Bintang. Pihak polis dikerahkan untuk berkawal di kawasan tersebut and terpaksa menutup jalan ke Bukit Bintang. Kejadian dikhabarkan berlaku sebentar tadi...

Manakala berlaku kesesakan Jalan raya di Pavillion, jalan Raja Chulan, pihak polis mengesyaki terdapat bom di kawasan terbabit.

ISAkan Ambiga Dengan Kadar Segera!

8 comments:

Anonymous said...

aku sokong ISAkan Ambiga!

Anonymous said...

betul la bro.. malaysia ni dah huru hara sbb ambiga BANGSAT!

cyber pu3 said...

Ambiga di ISAkan. Pengikutnya sekali dikenakan tindakan sama

shahsszz said...

kj haitu jadi berdemo ke tak?

Anonymous said...

shahsszz: pemuda pertahankan negara dari dikotorkan oleh bershit!

shahsszz said...

apa yang bershit tu nak aku tak paham la

Anonymous said...

puak pembangkang ni mmg bebel... hati diorg dh hitam xkan jd putih lg..

Anonymous said...

Korang tu yang bangang...kitorang nak kalau boleh najib tu letak jawatan sebenarnye...dia tu bangang....habis semua rakyat tertindas...dia ape tahu dari kecik sampai beso hidup dgn kekayaan bapak dia...sekarang ni memerintah negara mcm org kaya...bini joli sakan tak nampak...korang pulak bangang sokong dia bodoh ke ape? kitorang kalau boleh sebenarnya nak MAHATHIR jadi PM semula selagi dia hidup. jangan lah korg jadi pak turut je semata2...walau pun korang Ni ahli UMNO tapi kalau dah pemimpin sendiri bebal...takan korang tak reti2 nak tukar pemimpin lain? kitorang join bersih ramai2 haritu korang ingat nak sangat ke pembangkang jadi pemerintah??? sori bai...kitorg saje je bagi busuk nama najibbiar dia turun cepat sikit.... kalau tak dapat mahathir....kitorang nak shapie apdal yg naik...muhyiddin, anuar, hishammuddin atau PAS....semuanya bg kami tak layak....tu semua pengHancur negara....