POLITIK HARIAN: ISAkan Ambiga Dengan Kadar Segera!

Wednesday, July 20, 2011

ISAkan Ambiga Dengan Kadar Segera!

Aku sebenarnya tak paham dengan manusia yang bernama Ambiga ni! Betul betul macam Babiga da..... Tak habis habis nak buat Malaysia huru hara!

Nang bo ti nang kui bo ti kui! Macam bahanat! Dulu aku duduk kat Malaysia ni aman je... Sejak dua menjak ni macam macam ancaman berlaku! Tak habis habis nak rosakan nama baik Malaysia!


Mamang aku dah terbakar dengan kerenah puak pembangkang yang semakin hari semakin menganas ni!

Ketahuilah, negara kita sekarang ini sebenarnya sedang berperang dengan KOMUNIS BERKOLAR PUTIH dan Ambiga harus di ISAkan dengan kadar segera. Ambiga berselindung disebalik Pertubuhan Bersih yang HARAM untuk memperjuangkan agenda Yahudi dan agenda Komunis yang dokonginya selama ini.

Aku percaya... Sekiranya dibiarkan Ambiga bermaharajalela dari topeng hitam sehingga berkolar putih selagi itulah Malaysia akan huru hara! ISAkan Ambiga dengan segera! Aku tak mahu satu hari nanti kerana Ambiga penghianat ini anak melayu bergaduh sesama sendiri sehingga bermandi darah!

ISAKAN AMBIGA!!!

3 comments:

Anonymous said...

sokong! ISA BABIGA!!!!!

Selagi BABIGA bebas bercakap, selagi itulah BABIGA terus menghasut rakyat!

Kami mahu AMBIGA di ISAkan!

Anonymous said...

Takan Melayu hilang di dunia! Pengkhianat Ambiga harus di ISAkn

Anonymous said...

Anwar berselindung dibelakang ambiga untuk jatuhkan kerajaan najib