POLITIK HARIAN: Doa Pecah Perut, Nik Aziz Sakit Perut Berehat Di Hospital USM

Wednesday, July 20, 2011

Doa Pecah Perut, Nik Aziz Sakit Perut Berehat Di Hospital USM


Pehal Shamsul Iskandar pulak yang lebih lebih ni?
Mengalahkan Pemuda PAS pulak?

Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dinasihat doktor berehat di wad memandangkan kepenatan melaksana tugas harian.

Setiausaha Akhbarnya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, Menteri Besar dimasukkan ke wad di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) di Kubang Kerian tengahari semalam selepas mengadu sakit perut.

Bila cerita sakit perut ni... Aku teringat lagi masa khutbah AidilAdha 2009, di atas mimbar masjid Nik Aziz secara tegas menyarankan para jemaah mendoakan kecelakaan ke atas Dato’ Seri Najib dan pemimpin UMNO berkait isu royalti minyak Kelantan.

Manakala pada 04 Disember 2009 pula, Nik Aziz sekali lagi secara terbuka telah menyatakan hasratnya untuk memohon kehadrat Illahi supaya dipecahkan perut Najib selagi tidak diberikan royalti minyak tersebut.

“Selagi tidak bagi (royalti petroleum), kita doa sampai pecah perut orang itu,” kata Mursyidul Am PAS dengan sorak para penyokongnya.

Tapi orang Umno tak lah sejahat mulut Nik Aziz... Sampai hendak mendoakan dia supaya pecah perut pulak... Marilah kita bersama sama mendoakan kesejahteraan Nik Aziz supaya cepat sembuh dan biarlah Allah memberi sebaik-baik petunjuk agar mengetahui segala kebenaran yang sebenarnya kepada beliau...

15 comments:

Anonymous said...

lama dahh.... bila nk berundur?

Anonymous said...

doa pecah perut dah makbul dahh

Anonymous said...

sam ketot nk join pas ke?

suphshl said...

kena diri sendiri. padan muka

jie said...

nirky ajis disarankan berehat kerana penat buat kerja?. banyak sangat ke keja yang di buat dek MB sorang ni. sepatutnya dalam waktu dia boleh berehat ni ketepikan lah dr terusan pk soal pangkat dan kuasa dunia, muhasabah diri. undur diri lah. awak dah tua. laeh sangat dah. teruk benor ropanya.manfaatkan sisa umo yang Allah bg ni untuk himpun bekalan nak ke akhirat. ni kira bertuah tau dah lanjut umo masih bernyawa. ingat saje2 ke boleh dapat tu. udah2 le nirky ajis ooiiiiiii. bawak2 la bertobat

Anonymous said...

Insya ALLAH akan lebih sihat bila Tun Mahathis beri dia ubat sakit perut.

Anonymous said...

kasiiannnn.....poknik...muga cepat semboh.....bole sambong ceramahh.doakan musoh mu pecah perut biar terburaii...dulu kawe pas kini pusss...jangee mareeeeee.....

Anonymous said...

dulu masa Tun Mahathir depa kempen dah lamaa dahh, tapi bila kena batang idung sendiri, Nik Aziz & Lim Kit Siang & Karpal Singh, diam membisu seribu bahasa

Anonymous said...

Wahai n.ajis, sbelum nyawa diambil Allah, eloklah beringat-ingat utk mintak ampun pd org2 umno yg kau pernah sesatkan dan kafirkan, termasuk mahathir mohamad yg kau hina.
dahulu, Fadhil Nor mati sebelum sempat minta maaf pd org2 umno yg dicaci hina dlm ceramah2nya termasuk Mahathir Mohamad. Jadikanlah ia sbg iktibar. Allah Maha Mengetahui apa yg kita lakukan. Syurga neraka tu hak DIA so hanya DIA la yg leh tentukan sape masuk syurga dan sape masuk neraka.

hamba allah said...

marilah kita doakan kesihatan yg baik kpd tuan guru nik aziz... pohon semua jgnlah dicaci tuan guru..

Anonymous said...

nik aziz perlu bertaubat... suka kafirkan org umno!

Anonymous said...

agknya pecah prut di dh pon dikembalikn pd pok nik..ape2 pon moga die ni sembuh n sedar tentng perpaduan umat yg perlu diutamakan..

Anonymous said...

Semoga allah makbulkan najib pecah perut

Anonymous said...

anon 11.44am,

tuan guru???? pegi dah!! tuan guru kepala hanjing la kalau mcm n.ajis punya perangai..tuan guru layak utk penyokong PASngok je la.. pembela Islam konon. Umat Islam yg BERBILION tu, cuba citer apa peranan PAS??

tak habis habis nak memecah belahkan umat Islam yg kat malaysia ni.

Pecah peruk utk NAjib ye...
Allah Maha Berkuasa..!!

Anonymous said...

semoga Allah terbalikkan doa tersebut kepada nya.. Amiiiiin..